Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuiset 2019❤

    Laitoin sulle yv.tä :)
  2. M

    Maaliskuiset 2019❤

    Joo täysin normaalia. Mulla kans ennen raskautta 35.8-36.4 ja nyt 36.8-37.2 :)
  3. M

    Maaliskuiset 2019❤

    Kävin eilen tavallisessa neuvolassa ja sydänääniä kuunneltiin ja hyvät oli, silti niin epäuskoinen olo raskauden suhteen kun ei ole mitään oireita enää. Kovasti odotan mahan kasvua mutta se taitaa olla turhaa vielä tässä vaiheessa:D vaikka en tukeva ole (165/58) niin ei kyllä mitään havaittavaa...
  4. M

    Maaliskuiset 2019❤

    Itsellä on ollut enemmän alipainon puolella ja sitten kun nostin painoa niin se alkoi vaikuttaa positiivisesti kiertoihin :) pco kai oireilee yleensä vain jos on juurikin yli- tai alipainoa. Juuri kävin ultrassa ja kaikki oli hyvin, niskaturvoke oli normaali ja vastasi taas viikkoja <3 kyllä...
  5. M

    Maaliskuiset 2019❤

    Heippa! Mulla on täysin samanlainen tilanne kuin sinulla, laskettu aikakin on sama:D minulla tänään nt-ultra ja jännittää hirveästi. Itsellänikin pco todettu ja tulin raskaaksi ensimmäisestä metforem-kierrosta. Kaksi keskenmenoa vuosi sitten ja sen jälkeen ei kuukautisia ollut kunnollisia...
  6. M

    Maaliskuiset 2019❤

    Taitaa olla siis ihan normaalia nyt täytyy odotella vain mahan kasvua niin tuntee taas olevansa raskaana! Tänään kävin ostamassa käytetyn dopplerin ja syke löytyi melko helposti. Luulen ainakin olleen vauvelin syke koska oma oli hitaampi:)
  7. M

    Maaliskuiset 2019❤

    Heipähei! Liityn tänne hieman myöhässä, menossa jo 11+4, perjantaina nt-ultra ja jännittää... varhaisultrassa kaikki hyvin ja viikkoja vastaava sikiö ja syke näkynyt. Nyt on aikalailla vaan raskausoireet häippäisseet niin siksi pelottaa, kaksi keskenmenoa takana on. Onko muilla tässä vaiheessa...

Yhteistyössä