Hakutulokset

  1. S

    Huhtikuiset 2019

    Evelin27 ei suostunut kuuntelemaan koska kuulemma ei kuitenkaan kuuluisi. Olin tosi pettynyt, sanoi vielä että ”voit sitten mennä avoneuvolaan, niin siellä kuuntelevat”. Otti ihan aivoon, kun tuntui että uteli kyllä kaiken muun aina veljen lapsesta alkaen (oli mukana mulla neuvolassa). Mutta...
  2. S

    Huhtikuiset 2019

    Evelin27.Toivottavasti meilläkin kuuluu syke huomenna. Aikaisemmistakin raskauksista kuulunut jo tosinvarhan, niin varmasti huolestunu jos ei kuulu. Mies kuitenkin sanoi, että jos huomisen jälkeen tuntuu siltä, että huolettaa, niin varataan aika yksityiselle ultraan. Kaveri suositteli...
  3. S

    Huhtikuiset 2019

    @sucrine ja @Keltain3n kovasti jaksamista teille molemmille :cry: En tiedä miksi, mutta mua pelottaa ensi viikon neuvola ihan kamalasti. Pelkään jos ei sykettä enään löydykään (ma on 9+3). Kun varhaisultrasta on kuitenkin jo aikaa. Samalla pelottaa että tää pessimistisyys on huono enne...
  4. S

    Huhtikuiset 2019

    @tylleröinen_21 ei kannata stressata niitä viikkoja, mullekin laskettiin että olisi pitänyt olla viime viikolla 9+ jotain ja todellisuudessa oli 6+5. Lääkäri sanoi, että kierto ollut jotenkin sekaisin, vaikka mulla onkin ollut tosi säännöllinen kierto ennen tätä plussaa. Kyllä sitä välillä...
  5. S

    Huhtikuiset 2019

    Meillä mies oli vähän sitä mieltä myös, että on aikaista kertoa. Tänään 7+5, varhaisultra oli viime viikolla ja sydän löi. En kuitenkaan kertonut kenellekään, kuin vasta edellispäivänä isälleni. Tänään vuorossa äitini, joka palasi lomalta eilen Itse yritän ajatella, että jos kaikki ei menisikään...
  6. S

    Huhtikuiset 2019

    Kuinka moni on kertonut uutisista ystäville, perheelle? Itse uskaltauduin eilen kertomaan isälleni, sekä omalle isoäidilleni. Isäni ensimmäinen kommentti oli ”ei tainnut olla ihan suunniteltu juttu” Jotenkin tuntuu surulliselta, että kolme lasta on ”liikaa” hänen mielestään, kun kuitenkin...
  7. S

    Huhtikuiset 2019

    Heippa, Liitynpä mukaan tähän ryhmään, koska La onkin myöhemmin mitä menkkojen perusteella olisi voinut luulla :) Tänään käyty ultrassa rv 6+5, laskettua aikaa ei lääkäri antanut kun hänen mukaansa ”näillä viikoilla tulee usein keskenmenoja, niin katsellaan sitten La seuraavassa ultrassa” Itse...

Yhteistyössä