Hakutulokset

1. M

Huhtikuiset 2019

Miten täällä saa laitettua viestiä sille facen ylläpitäjälle :p en osa käyttää tätä keskustelua. Onko ryhmä salainen? En halua vielä omalla nimellä nimittäin kertoa kavereille tms jos näkevät että olen ryhmässä. Kuitenkin haluaisin ryhmään ennen kuin se suljetaan :p
  2. M

Huhtikuiset 2019

No sit en olis huolissaan. Se ei näytä oikein välttämättä sillon viikkoja, vaikka raskaana tai ei raskaana tuloksen saa mihin tahansa kellonaikaan jo noilla viikoilla. Se lukee ohjeiden yläreunassa, nettisivuilla ja käyttäjäkokemuksissa :) ei varmaan hätää ainakaa sen vuoksi. Tee myöhemmin...
  3. M

Huhtikuiset 2019

Teitkö testin aamulla ekasta virtsasta?
  4. M

Huhtikuiset 2019

Nyt on alkanut muuten itellä tulemaan jo oireitakin. Rinnat tai oikeastaan nännit aristaa jonkin verran ja niitä kasvukipuja on ilmaantunut myöskin jo jokunen päivä sitten aaltoillen enemmän ja vähemmän siis menkkamaisia kipuja mutta pehmeitä. Muuta ei, onneksi(toivottavasti). Jännitys, epäluulo...
  5. M

Huhtikuiset 2019

Mä olen ymmärtänyt että viivan tai plussan selkeydellä tai värin vahvuudella ei mitään merkitystä. Jos siinä jotain on niin tällä hetkellä olet raskaana. Ei niitä "haamujakaan" muuten tule jos ei sitä hormonia löydy :) eli kyllä mä sanoisin että uskaltaa jo toivoa ;)
  6. M

Huhtikuiset 2019

11.4 / Muurahaiskarhu / 25 / ensimmäinen / HUS Viikkoja näyttää laskuri 5+2 vasta, toivotaan että pysyy mukana :) Ei vieläkään meinaa hoksata että tää on tapahtumassa. Ajattelin että menisi kauemmin kun olen syönyt pillereitä sen kymmenisen vuotta. Tokalla yrittämällä sitte tärppäsi. Vielä ei...

Yhteistyössä