Hakutulokset

  1. T

    Huhtikuiset 2024

    Minullekin voi laittaa linkin FB-ryhmästä 😊 kiitos organisoinnista halipatsuippa!
  2. T

    Huhtikuiset 2024

    Täällä pahoinvointi jyllää ja tän raskauden ensimmäinen oksu tuli eilen illalla. Olo on kurja koko ajan.. Oon koittanut hörppiä piimää, ainakin on jotain kevyttä vatsan täytettä, joka on tarvittaessa helppo oksentaa 🙈 on kyllä auttanut, kun yöllä olen käynyt pari kertaa hörppäämässä...
  3. T

    Huhtikuiset 2024

    Mäkin olisin tosiaan kiinnostunut FB-ryhmästä, jos/kun sellainen tehdään 😊 Mitkä on teidän parhaat vinkit pahoinvoinnin ehkäisyyn? Mulla on käytössä akupainantarannekkeet, hörpin sitruunamehuvettä ja koitan syödä vähän koko ajan. Mulla alkais huomenna työt uudessa työpaikassa enkä todellakaan...
  4. T

    Huhtikuiset 2024

    Me ei olla myöskään kerrottu vielä kenellekään. Kahden aikaisemman lapsen kohdalla ollaan kerrottu vanhemmille heti plussasta, mut tällä kertaa ei oo tehty raskaustestiä niin ”ei voi” kertoo 😅 tarkoitus olis käydä varhaisultrassa ja sit jos ja kun sydämen syke näkyy, niin kerrotaan❤️ Raskaana...
  5. T

    Huhtikuiset 2024

    Heih! Täällä kans on huhtikuisen odotus alkanut, apin mukaan nyt 5+6 eli laskettuaika 3.4.2024 😍 Asun ulkomailla ja en ole vielä hakeutunut raskausseurantaan. Tultiin juuri Suomesta ja matkalaukkujen purkaminen vielä kesken 😅 Tässä viime päivinä olen ollut aistivinani yökötystä, mutta vielä ei...
  6. T

    Huhtikuiset 2021

    @saasoo Mahtuuko FB-ryhmään vielä? Muistin, että mullahan olikin tunnukset tänne ja oon siis sama henkilö kuin ”Turkoosi89” eli plussannut tänään ja toista lasta odotan :)
  7. T

    Maaliskuiset 2019❤

    Hei kaikille! Pahoinvoinnin lomassa olen etsinyt vertaisryhmää ja nyt näyttää sellainen löytyneen; täällä esikoisen LA 31.3, nyt menossa rv6+5. Mielelläni liittyisin myös fb-ryhmään, mikäli tilaa vielä on? :)

Yhteistyössä