Hakutulokset

  1. C

    Toukokuiset 2021

    Moi! Mä siirryn pikkuhiljaa IVF keskustelusta tälle puolelle. Laitoin jo kutsupyynnön FB ryhmään. Mulla tänään 7+0. Ensimmäinen IVF hoitokierros enkä voinut kuvitella että heti onnistui La/nimimerkki/ikä/kuinka mones 1.5. / Vappuvauva / 38 / 1. 1.5 / Haavekuvia / 24 / 2. 2.5 / Vanamo85 / 35...
  2. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moi! Ajattelin kirjoitella kuulumisia pitkästä aikaa. Täällä kaikki hyvin. Alkionsiirto oli 18.8. ja kävin tänään varhaisultrassa. Siellä kaikki oli hyvin ja nyt menossa 7+0. En oo oikein uskonut tätä vielä kunnes tänään näin sykkivän sykkeen ❤️
  3. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Mohan onnea!! Kiitos kaikille onnitteluista. Oli pakko tehdä tänään kolmas erilainen testi ja kyllä se viiva siellä vaan on. @Tupsuli mä en rehellisesti sanoen tiedä mitennoi päivät lasketaan. Punktio oli 14.8. ja siirto 18.8.jolloin siirrettiin D4 alkio. Sen verran osaan laskea et joskus...
  4. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nyt menin kyllä sekoittamaan piikit se olikin gonapeptyl mikä oli viime viikolla. Hatarat aivot.
  5. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Disco Volante pitää siis olla vielä malttamaton tämän asian kanssa vielä. Jännä vaan tuo kun maanantaina ei näkynyt mitään.
  6. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea @Disco Volante !! Täällä on nyt tosi monta piinailijaa samaan aikaan, ompa mukava! Mulla on myös terolut tukilääkkeenä ja oon ollut tämän viikon tosi väsynyt. Töissä jaksan, mutta sitte heti sen jälkeen oon aivan kuollut.Viikko sitten torstaina laitoin ovitrellen. Näkyyköhän se kauan...
  7. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kuinka aikaisin uskaltais raskaustestin tehdä? Mulla oli tiistaina tuoresiirto (D4 alkio) ja virallinen testipäivä 30.8. Nämä piinaviikot on ihan kamalaa aikaa. Luteaalitukena terolut. En tiedä onko sitten sen sivuoire, mutta tissit on niin kipeet että ei mitään järkeä. Oltiin perjantaina...
  8. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Tupsuli pääsin siirtoon. Tuoresiirto oli tiistaina. 6 solua saatiin punktiossa ja niistä 5 hedelmöittyi. Jatkoviljelyyn meni 4, mutta niistä ei ole kuulunut mitään. Olo on ollut ihan hyvä sen jälkeen ja nyt on alkanut väsymys laantumaan. Testipäivä 30.8. joten sinne asti pitää nyt jännitellä...
  9. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ihanaa @Mohan että saitte noinkin monta solua. Mulla oli perjantaina punktio ja saalis oli puolet pienempi. Kuinka pitkään teillä on ollut maha kipeä punktion jälkeen? Mulla on sattunut vielä tänään mahaan ja se on edelleen kovin turvonnut. Rusehtavaa vuotoa on tullut tähän aamuun asti...
  10. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heissan pitkästä aikaa! Mulla oli tänään punktio ja saatiin kerättyä 6 solua. Yksi enemmän mitä maanantain ultrassa arvelivat. Oon tyytyväinen ensimmäiseen hoitoon. Jännitin tosi paljon punktiota, mutta siellä sai hyvää hoitoa ja tehokkaat lääkkeet, niin oli helpompi mitä kuvittelin Tällä...
  11. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hui! Onneksi sait lääkkeet hankittua kaiken säätämisen jälkeen. :) pahoittelut @Mikkis negasta ja tsemppiä uuteen kierrokseen. Täällä 4 pistosta takana ja nyt alkanut tulemaan takaisin viime viikon väsymys. Joka päivä ihan pakko nukkua päiväunet, että jaksaa olla. Mulla alkoi eilen...
  12. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Noniin. Tänään oli nollaultra ja sain ohjeeksi aloittaa huomenna piikitykset. Onko muilla ollut pitkässä kaavassa Fostimon nimistä lääkettä? Ollut kuulemma jonkin aikaa pois markkinoilta/käytöstä ja nyt alettu taas käyttämään. Lääkäri ei sanonut ollenkaan että miksi just tämä lääke. Lääke pitää...
  13. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Tuutikki84 Tämä oli siis vastaus Coconuttilta
  14. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heissan! Varoitus, tästä tulee piiitkä kirjoitus. :):coffee: Olen pitkään seurannut tätä palstaa, mutta aiemmin ei ole oikein ollut fiilistä kirjoitella mitään. Ajattelin nyt sitten vihdoin varovaisesti aktivoitua. Pientä esittelyä tähän alkuun. Olen 34-v ja mies 45-v. Miehellä on aikuiset...
  15. C

    Maaliskuiset 2019❤

    Heippa. Täällä yksi varovaisesti mukaan liittyvä. Tein eilen digitestin ja sain heti ”raskaana 2-3 viikkoa”. Ei mitään hajua viikkojen laskemisesta, mutta nopean googlettelun perusteella olis nyt 5+5. Oon ite 32v ja tää olis nyt sitten mulle ensimmäisen pitkään ollaan yritetty ja nyt yhtäkkiä...

Yhteistyössä