Hakutulokset

  1. K

    catch-22/diGeorgen syndrooma

    Täältä löytyy 12-vuotiaan catch-tytön äiti. Harvoin näkee missään catchista kyseltävän tai puhuttavan...Nyt murrosiän kynnyksellä huomaa eron muihin saman ikäisiin tai vaikka nuorempiinkin. Meillä tytöllä suurimpana kehitysviivästymä, ongelmana mm. asioiden käsittäminen/ymmärtäminen, laskeminen...
  2. K

    Hampaiden tarkistus erityisiltä??

    Vaikeaa on ollut meilläkin aina, tyttö on kuitenkin jo 11v. no nyt tuo tarkastus jo taitaa onnistua mutta paikkaus ei, nukutuksessa ollaan jouduttu hoitamaan.
  3. K

    Lapseni on herkkä(onko siinä pahaa?)

    Samaa mieltä, jokainen on arvokas sellaisena kuin on. Toiset ovat herkempiä ja arempia eikä se tarkoita suinkaan sitä että olisi loppuelämänsä jotenkin "nössö" tai muutenkaan vähempiarvoinen. Ihmettelen suuresti ammatti-ihmisen käytöstä. :hug:
  4. K

    Hyvä korvalääkäri pääkaupunkiseudulla?

    Tikkurilan Mehiläisessä lääkäri Heikki Rihkanen, todella pätevä ja ihana lääkäri. On nykyään myös (muistaakseni) ylilääkärinä hyksin korva-kurkkutautien poliklinikalla.
  5. K

    Kelan kanssa takkuaa...

    Mikään ei ärsytä niin paljoa kuin Kelan hakemusten täyttäminen. Joka ikinen vuosi sama ruljanssi, olisi niin paljon helpompaa kun saisi kerralla päätöksen vaikka parin vuoden osalta, lääkärinlausunnossa kun lukee ettei tilanne muutu moneen vuoteen...Kela on kiristänyt hoitotukien myöntämistä...
  6. K

    Höpöttelee itsekseen

    Kyllä minunkin 2,5 vuotias höpöttää itsekseen, kuuluu ihan normaaliin kehitykseen ja mielestäni osoittaa hyvää mielikuvitusta kun keksii ihan itsekseen leikkejä.
  7. K

    Läiskiä kyynärpäissä

    Meillä tuli 11 vuotiaalle tyttärelleni ihan samoihin paikkoihin samantyylisiä läiskiä ja hänellä todettiin viime syksynä psoriasis.Suosittelen ihotautilääkärille vientiä.
  8. K

    Kirjoja joihin teillä on ihastuttu?

    Meillä tykätään Nalle Puhista ja Muumeista aivan erityisesti. Kummitäti on Nalle Puh-fani.
  9. K

    Valvotteko myöhään?

    Kyllä tulee valvottua vähintään yhteentoista,lähden kohta takaisin töihin mutta luulen että sama tahti on sittenkin. En vain raaski mennä nukkumaan enkä kyllä välttämättä saisi edes unta kovin aikaisin. En kuitenkaan koe sitä ongelmaksi...
  10. K

    Onko muilla lapsia 2,5v joilla aina vaippa?

    Meillä kohta samanikäinen vielä täysin vaipoissa,käy kyllä välillä potalla. Olen sitä mieltä että oppii kuivaksi kun on siihen itse valmis(ei siis pakottaen) joten ei turhia paineita. B)
  11. K

    suolen tyhjennys synnärillä

    Molemmilla kerroilla on peräsuoli tyhjennetty,kysyttiin ainakin viimeksi että haluanko. Ainakin itse tuntui miellyttävämmältä ajatella ettei ponnistuksen yhteydessä tule muutakin tavaraa...suosittelen, ei kestä kuin hetken.
  12. K

    Kättäri heti synnytyksen jälkeen+imetys

    Heti sain neidin rinnalle köllöttelemään, aikaa en muista mutta oli kyllä jonkin aikaa ja sitten lähti isin kanssa pesulle ja minä suihkuun.Sen jälkeen jäätiin perheen kesken tutustumaan toisiimme ,syötiin ja odoteltiin osastolle pääsyä.Kaiken kaikkiaan miellyttävä kokemus ja...
  13. K

    Minkäikäisenä menetit neitsyytesi?

    15 tai 16v. ja silloisen poikaystävän kanssa,olin erittäin rakastunut eli oli oikea henkilö.
  14. K

    Onko kellään vastaavaa...

    Sähköpostini on kati.vahasalo@elisanet.fi
  15. K

    Onko kellään vastaavaa...

    Kiitos vinkistä,pitänee tutkailla asiaa. Ei olla itsekkään tytön kanssa käyty sopeutumisvalmennuskurssia(monta kertaa on pitänyt hakea) mutta nyt varsinkin tuntuu että se olisi kaikille tarpeen ja varsinkin tuo mies pitäisi saada mukaan, jospa nuo pelot sitten hälvenis. Oliko itselläsi muuten...
  16. K

    syöttötuolista pois

    Olisko ollut n.2 vuotias, vaihdoin tilalle vähän korkeamman lasten tuolin joka siis edelleen käytössä(Ikeasta ostettu joskus vanhemmalle tytölle).
  17. K

    Kuinka monella mies nuorempi?

    36/28
  18. K

    millanen mökkivieras olet?

    Kavereiden mökillä ollaan välillä käyty ja aina kysytään mitä tarvitsee/voi viedä tai maksetaan ruoat puoliksi jos ovat ehtineet käymään jo kaupassa. Autellaan aina jos on jotain puuhaa ja ennen pois lähtöä siivotaan kimpassa. Tuntuisi tosi nololta vain istua ja odottaa palvelua.
  19. K

    miehen jatkuva halu

    Meillä vähän sama kuin "rantulla". Mies haluaa koko ajan ja minä taas en ole kiinnostunut juuri ollenkaan.Pitäisiköhän hakea apua jostain??? Kyllä minua ainakin rassaa kun mies on koko ajan kiinni rinnoissa,persauksessa tai etupuolella, minkäänlaista hellyyttä siis pelkkää halaamista tms. ei...
  20. K

    Kuinka monella mies nuorempi?

    Minä 36v. ja avomies 28v.

Yhteistyössä