Hakutulokset

  1. N

    Maaliskuiset 2019❤

    Tein juu Digin viime sunnuntaina, ja +3 pärähti heti. Toki viivat oli tosi vahvat jo ekassakin testissä. Eli uskoisin että olen nyt 6+ tai 7+ viikoilla.
  2. N

    Maaliskuiset 2019❤

    @Sasusa Oireettomuus ei välttämättä oo huono juttu, mulla on 2 oireetonta raskautta takana ja tää kolmas on alkanut samaan tapaan. Esikoisen aikaan toki rinnat reagoi alkuraskaudessa erilailla. Ainoa oire on väsymys, se on mulla ollut molemmissa aiemmissakin. Neuvolaan yritin soitella...
  3. N

    Maaliskuiset 2019❤

    Viikonlopun asiaa miehen kanssa mutusteltua, alkaa tämä pikkukolmosen odotus tuntua todelta. Hain vielä eilen diginäytöllisen testin ja sinne pärähti +3 joten kyllä nyt viikot taitaa olla 5+4 jos oikein veikkailisin. Tänään vielä soittoa neuvolaan että miten toimitaan kun viikot ei ole varmat...
  4. N

    Maaliskuiset 2019❤

    Varovasti kurkkimassa kun yllätys plussa tuli tikkuun. Eikä itseasiassa hirveöä varmuutta mikäs viikko se kesäkuulla oli kun menkat oli viimein, todennäköisesti kuitenkin nyt joko 4+3 tai 5+3. Kotoa löytyy ennestään 12/2013 ja 07/2016 syntyneet lapset. Täysin oireeton alkuraskaus, kuten toki...

Yhteistyössä