Hakutulokset

  1. W

    Syyskuiset 2021

    Mä sanoisin että noin 4 x housuja ja paitoja sekä pari yökkäriä riittää 50 ja 56cm koossa jos suht usein pesee pyykkiä. Meillä esikoinen käytti 50kokoa kuukauden ja 56 meni kaks kuukautta. Sit 62cm meni jo 3-4kk ja 68cm alkaen hidastui kasvu, niin niistä kului jo polvet puhki kun alkoi...
  2. W

    Syyskuiset 2021

    Moi! Tein positiivisen testin tänään ja laskurin mukaan olis la 25.9. ja nyt 4+4. Marraskuussa oli just km, niin ei vielä uskalla suuremmin innostua. Toinen lapsi olis tulossa, esikoinen on 2/19 syntynyt. Hänen raskaudessaan kävin varhaisultrassa 7+1 jolloin myös syke löytyi ja suunnilleen...
  3. W

    Helmikuiset 2019

    Myös sama juttu täällä. Yli viikko odoteltu.. Tänään oli ensimmäinen neuvola. Varoitteli, että tuskin kuuluu sydänäänet dopplerilla, mutta heti kuului ensi yrittämällä .. :cry: 11+2
  4. W

    Helmikuiset 2019

    Te, jotka olette käyttäneet doppleria, millä viikoilla kuului ekan kerran sydänäänet? Mulla on ensimmäiselle käynnille pääsy venähtänyt ja mietin voiko tai uskaltaisiko sitä pyytää, kun rv11+2 .. :) ultra viikon päästä..
  5. W

    Helmikuiset 2019

    Täällä myös miestä on alkanut ahdistaa. Meillä on viikon päästä ensimmäinen käynti neuvolatädin luona ja mietin, kannattaisiko mies ottaa jo sinne mukaan puhumaan asiasta. Ollaan puhuttu keskenämme ja on ystävälleen myös avautunut, mutta itse olen todella surullinen tästä kaiken muun...
  6. W

    Helmikuiset 2019

    Vähän on alkanut pahoinvointi helpottua tai jäädä vain aamulle. Onneks pian alkaa kesäloma. Tänään oli varhaisultra.. Kaikki näytti olevan kuten pitääkin, sydän löi ja n. 7+1 arveltiin viikoiksi. Jännityksellä eteenpäin. Wannabc / 25 / 25.2.2019 / 1.
  7. W

    Helmikuiset 2019

    Moi kaikki! Tein myös positiivisen raskaustestin viikko sitten, mikä myös vahvistettiin verikokeissa. Olen nyt ensimmäistä kertaa raskaana.. Tilanteeni on sinänsä erilainen, etten osaa yhtään sanoa, kuinka pitkällä raskaus on. Menkkoja ei ole ollut pillereiden lopettamisen jälkeen (lokakuu2016)...

Yhteistyössä