Hakutulokset

  1. D

    Maaliskuiset 2019❤

    Moikka! Mulla on tosiaan lääkärineuvola vasta lokakuun lopussa, varmasti ehdin siihen mennessä ruveta hermoilemaan (n) mulla tuli esikoisen aikana sanomista aina verenpaineesta (joka luonnostaan matala) ja kiloista. Söin täsmälleen samoin kuin ennen raskauttakin ja silti tuli 20kg lisää. Tosin...
  2. D

    Maaliskuiset 2019❤

    Heippa! Täällä on se kuuluisa seesteinen keskiraskaus menossa, ainoa miinus on jumalaton väsymys. Nyt toivottavasti helpottaa, kun jäin töistä esikoisen kanssa kotiin. Maha on kasvanut ja nt-ultrassa kaikki hyvin :love: rakenneultra lokakuun loppupuolella ja samoihin aikoihin neuvola, jossa...
  3. D

    Maaliskuiset 2019❤

    Heippa! Pientä hiljaiseloa ollut mulla täällä, taaperon nukkumisongelmat kyllä selvisi kun pieni sairasti ensin nuhan ja nyt vatsataudin :sick: mies sairasti samalla kuin poika, (oli muuten paljon kipeämpi) ja nyt sitten parin päivän viiveellä minä :sick: aijjee, tähän yhtälöön kun lisätään yli...
  4. D

    Maaliskuiset 2019❤

    Heipsan kaikille! Täällä alkaa olla pahoinvointi selätetty (y) kesti siis noin 2vkoa, ei paha! Mun pitää siis vaan muistaa syödä riittävän usein niin pysyy kuvotukset kurissa. Nyt on aika oireetonta, väsyttää tietysti mutta sitä ei oikein osaa laskea raskausoireeksi kun esikoinen nukkuu nyt...
  5. D

    Maaliskuiset 2019❤

    Pikapikaa ultrakuulumisia! :love: Ultrassa näkyi pienenpieni Pippuri, vastasi viikkoja 6+3 ja näin ollen LA olisi 4.3. :love: Pahoinvointi ollut jotain sanoinkuvaamatonta tänään :censored: Diamantine ja Pippuri, 6+3
  6. D

    Maaliskuiset 2019❤

    Paljon onnea @eppishoo!! ❤:love: mahtavia uutisia!! (Toisaalta hieman pelottavaa miten hätäisesti voi saada tuollaisen tylyn tuomion :eek:) Tervetuloa kaikki uudet! Raahasin miehen esikoisen odottamisen aikaan melkein kaikkiin neuvoloihin, olisko ollut yks tai kaks neuvolakertaa kun jäi...
  7. D

    Maaliskuiset 2019❤

    @eppishoo oon niin pahoillani :( tsemppihali! @Lilja<3 ja muut iltapahoinvoinnista kärsivät: mulla oli viime raskaudessa vain ja ainoastaan iltaisin pahaa oloa ja vahva poikafiilis. Poikahan sieltä tuli :love: (En nyt tietenkään tarkoita että kaikille teille olisi poika tulossa mut hauska sitä...
  8. D

    Maaliskuiset 2019❤

    Heippa kaikille! Ja tervetuloa kaikille uusille, meitä onkin jo tosi monta :love: Joku kyseli työkuvioista, mä oon itse syyskuun alkuun vielä töissä ja sit jään hoitovapaalle esikoisesta. En malttais odottaa :love: miehellä kausiluonteinen kokopäivätyö, eli siis käytännössä tekee kesän kellon...
  9. D

    Maaliskuiset 2019❤

    Tervetuloa uusille! Mä oon vielä kahden vaiheilla faceryhmän suhteen (n) luulen että tää anonyymi vaihtoehto on kuitenkin enemmän mun juttu :ninja: Mä kävin neuvolassa viime viikolla, terkka halusi ottaa mut ennen hänen kesälomaa että saatiin jutut alulle. Kiva että on sama terkka kuin...
  10. D

    Maaliskuiset 2019❤

    @eppishoo Pääsen julkiselle. Esikoisen aikaan kävin yksityisellä varhaisultrassa ja olisin varmasti mennyt nytkin, ellei terkka olisi laittanut lähetettä lasketun ajan tarkistukseen :)
  11. D

    Maaliskuiset 2019❤

    Heippa kaikille! Mä tulisin kans mukaan teidän pinoon :) mulla on vähän hassu tilanne kun esikoisen jäljiltä ei kuukautiset koskaan startanneet ja sitten sainkin juhannuksena plussan :love: esikoinen siis parin päivän päästä 1v2kk eli samoissa mennään @Alia ja @eppishoo :D Oireita on vasta...

Yhteistyössä