Hakutulokset

1. J

Helmikuiset 2019

Mä oon puhunu hoidoista tosi avoimesti ja melkeinpä kaikki töissä tietää nyt raskaudestakin. Mä vaihdoin vuodenvaihteessa kohdetta firman sisällä ja uudelle pomolle kerroin hoidoista aika pian. Suhtautui siihen ja nyt raskauteen tosi hyvin. Me ollaan @miisumaasu ihan samoilla. mä kans 33v La...
  2. J

Helmikuiset 2019

Meillä mies oli kanssa ekassa neuvolassa viime tiistaina mukana. Aika turhaahan se oli, mua jäi vähän jopa harmittamaan kun sen takia oli puol päivää töistä poissa. Jatkossa tuskin tulee, ellei osu työt niin ettei pois tarvii olla. Ultriin sitten mukaan.
  3. J

Helmikuiset 2019

Onnittelut kaikille! ❤ @Poikien äippä ,face ryhmälle varmasti olis kysyntää. Jos millään saisit sellasen perustettua, mä oon ainakin heti mukana. Ja joo ryhmään nipotuskielto. Meillä menossa nyt rv9+3 jatkuvaa nälkää ja vatsan turvotusta ihmeempiä oireita ei oo vieläkään tullu. Ja rintojen...
  4. J

Helmikuiset 2019

Jopo85/ 33v/ la 4.2./ ensimmäinen Eka IVF hoito tuotti toivotun tuloksen ja nyt raskaus viikolla 8+6 Edelleenkin tää tuntuu jotenkin uskomattomalta, varsinkin kun ei oireita juurikaan oo. Rinnat ja vatsa turvoksissa ja nälkä ois koko ajan. Varhaisultraan pääsin hoitojen vuoksi jo 7+1 Kaikki...

Yhteistyössä