Hakutulokset

  1. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Apteekin oma testi samalla herkkyydellä oli ainakin selkeä negatiivinen, eli eikun vaan menkkoja odottelemaan...
  2. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Oho, miten voikaan näyttää noin selkeetä :( Tsemppiä sullekin :) tosiaan mulla käytössä pillerit eli ei ns. yritystä päällä mutta tässä kierrossa ollut sen verran oudot oireet että aloin epäillä. Vaaleanpunainen/ruskea tuhruttelu, jatkuvat alavatsakivut ja rinnat herkät. Ei siis tyypillisiä...
  3. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jep, oon itekkin saanut viivanpaikkoja mutta en vielä tällä testillä :D pakko se on käydä ostamassa joku muu testi vielä. Enkä varmaan malta oottaa ylihuomiseen.
  4. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Niin sen kyllä näkee ilman tihrustamista. Tuntui kylläkin nyt vähän haalenevan. Kai sitä täytyy mennä ostamaan apteekin testi, pitäis varmaan pari päivää kylläkin oottaa...
  5. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    https://aijaa.com/rietnn Mitähän tästä pitäis ajatella, onko jollain kokemuksia rfsu:n testaa varhain testistä? Näyttää värjäytyneen vähän erikoisesti Kp 27/29 menossa
  6. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Juu, niin antaa. En oo ennen vaan saanut noin vahvaa, kun sen näki ilman mitään sen suurempia kääntelyjä ja vääntelyjä
  7. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No sieltähän ne menkat alkoi ajallaan. Jännä kuitenkin, miten vahvan viivanpaikan sain tolla rfsu:lla, en ole nimittäin ennen tuollaista saanut. Taitaa olla pillerimerkin vaihto taas paikallaan...
  8. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Olen seuraillut tätä ketjua jo jonkun aikaa. Nyt tarvitsisin itse tulkinta-apua testiin. Syön e-pillereitä, mutta tämän hetkinen kierto on ollut kummallinen jo sen puolivälistä asti. Laskeskelin, että ovulaatiopäivät olisivat olleet 30 ja 31.7., vaikkei tietystikään pillereillä ovulaatiota...

Yhteistyössä