Hakutulokset

  1. O

    Migreeni raskausaikana

    Onko täällä kohtalotovereita, joiden migreeni on pahentunut/pysynyt ennallaan raskausaikana? Itsellä menossa raskauden toinen kolmannes, ja noin rv 12 jälkeen olen kärsinyt kovista päänsäryistä. Välillä särky oli lähes jatkuvaa, silloin tällöin päivä taukoa. Hetken aikaa olin parempana, kun taas...
  2. O

    Ryhmä esikoista odottaville

    Kiinnostaa myös, ehdottomasti! Laskettu aika 28.12. :)
  3. O

    Joulukuiset 2018

    Vaihdanpas tähän ryhmään tuolta tammikuisista :) Eli itselläni olisi ensimmäinen lapsi tulossa. Asia tuli täysin yllätyksenä, mutta alun pakokauhu on vaihtunut jo odottavaan tunnelmaan. Tänään oli nt-ultra ja siellä oli kaikki hyvin! Kyllä kyyneleet valui kun näki pienen ja kuuli että on...
  4. O

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Mulla oli tänään ensimmäinen ultra, jossa lasketuksi ajaksi tarkentuikin 28.12. Siirryn siis joulukuisten ryhmään, joskin toivon kovasti että vauva malttaisi syntyä vasta tammikuun puolella :D Onnea teille odotukseen!
  5. O

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Mulla on ensi viikolla nt-ultra, voisin sen jälkeen liittyä johonkin fb-ryhmään jos kaikki on siellä hyvin. :) Mulla oli pari viikkoa sitten ensimmäinen neuvolakäynti. Jännitin kovasti, mutta se oli vähän turhankin yleisluontoinen käynti. Käytiin läpi esitietolomaketta, sairauksia, kiellettyjä...
  6. O

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Voisinpa uskaltautua tänne keskusteluun mukaan :) Elämä yllätti ja noin kuukausi takaperin huomasin olevani raskaana - vahingossa. Alkushokin jälkeen asiaan on jo totutellut, mutta mieli vielä seilaa hämmentyneenä tulevasta uudesta elämäntilanteesta. Raskausoireet on olleet plussasta asti melko...

Yhteistyössä