Hakutulokset

  1. T

    Toukokuiset 2020

    Taustalla himmaillut ja enemmän facebookin puolella olkut aktiivinen. Kiva lukea täältäkin kuitenkin. :) Mulla olis hirveesfi asiaa sydämellä, mutta oon nyt liian rikki kirjoittamaan kunnolla. Huomenna neuvolapsykologille ja se jännittää.. Odotan lasta yksin. Mies ei halua olla mukana ja...
  2. T

    Toukokuiset 2020

    @Eloveera-79 Ystävä monikko-odottaa ja hän kertoi, että sairaalalta voi pyytää sarjalaskutuksen, joka halventaa huomattavasti!! Eli kysy sitä. :)
  3. T

    Toukokuiset 2020

    @VihreeTee Tänään en onneksi ole oksentanut kertaakaan - siis ihme kyllä ei edes perinteistä heräämisen jälkeistä mahanesteiden tyhjennystä. :eek: Onpas aika rajua reagointia tullut uudesta lääkityksestä, ei tosiaan taida olla ihan kohdillaan.. Toivottavasti saat lääkäriltä ohjeistusta asiaan...
  4. T

    Toukokuiset 2020

    Ihanaa kuulla liikkeistä! :love: Itsekin odotan kovasti, että alkaisi tuntemaan. Ensiodottajana oon valmistautunut, että voi kestää ennen kuin hoksaa mikä on mitäkin. :D Jotenkin kiva, kun löysin itseni tänne. Tuntuu mukavalta jakaa samassa tilanteissa olevien kanssa. Ja ehkä omat kaverit on jo...
  5. T

    Toukokuiset 2020

    Alkuraskauden pahoinvoinnissa kysyin apteekista Voinko juoda nutridrinkkejä, kun en saanut oikein mitään pysymään sisällä. Se apteekkari ei uskaltanut suositella, kun kaikki sisälsi A-vitamiinia. En sitten siinä huonossa olossani jaksanut selvittää muualta tai neuvolasta onko se määrä liian...
  6. T

    Toukokuiset 2020

    Kiitos tsempeistä, ja raskausinfosta! Alkaa nyt vaikuttaa siltä, että olisiko todella niin huono tuuri, että vatsatauti hypännyt jostakin matkaan. Sain nukuttua kuutisen tuntia, mutta aamulla alkoi taas oksentelu. Mahakin vähän sekaisin, niin voisi viitata siihen... Voi kurjuuksien kurjuus...
  7. T

    Toukokuiset 2020

    Täällä valvotaan järkyttävän vatsa- ja selkäkivun kanssa. Kävin tänään uimassa ja olen syönyt huonosti koko päivän.. En osaa erottaa johtuuko nälästä vai mistä. Joten panikoin tietenkin ja sattuu niin saakelisti, että puuskutushengitän vaan. Alkoi vähän petipuuhien jälkeen. En tiedä nyt mistä...
  8. T

    Toukokuiset 2020

    Helou! Hoksasin vasta nyt katsoa ryhmiä Olisihan näitä ollut kiva lukea jo aiemmin - ja kirjoitellakin. Facen ryhmään en "uskalla" liittyä ennen kuin töissä kertonut. Millä viikoilla yleensä olette kertoneet? Itselläni 15+6 menossa. Tuntuu, että aika on hurahtanut vain. Ensimmäiset 3kk oli...
  9. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Täällä taustalla ryhmää seurailtu, yksi inseminaatio tehty 1,5v sitten, jonka jälkeen aloinkin seurustelemaan ja jäi tauolle yksin yrittäminen. Nyt oma saikin alkunsa suunnittelemattomana yllätyksenä luomuna, tosin yksin lapsen kanssa tulen oleman. Ensimmäinen kolmannes takana ja vieläkin...
  10. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    @Aamuska Tuota olen itse miettinyt jo etukäteen vaikka inseminaatio tällä hetkellä hoitomuotona. Tai jo sitäkin, että jos tarvitsisi vaihtaa IVF:ään niin en tässä vaiheessa kuitenkaan usko, että yksin lähtisin siihen (mieli voi toki muuttua). Jotenkin se tuntuisi "huijaamiselta" juurikin siitä...
  11. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    @kirma82 Voi ei!! Pelottavaa tuo kuvailemasi olotila. Ei ole tuo tullut itsellä mieleenkään.. (Noh. Ei tässä vielä ole saatu edes uutta yritystä kevään jälkeen.) ❤️ Voimia! Hyvä toden totta, että sulla on läheisiä joiden kanssa puhua ja saa tukea!
  12. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Ainiin @kaisuli87 mitä verikokeita sulta otettiin? Ihmettelin, kun itselläni ei tehty kuin gyneultra. Aukiolotutkimuksen olisi halutessaan saanut, mutta ei nähty vielä aihetta. Säästäväisyyttäni en sitten vielä ottanut :D
  13. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Enpäs ole huomannut käydä lukemassa viimeisimpiä aiemmin. :) Onnea lapsesta ja odotukseen aiemmille! (nimet tällä puhelimen ruudun kautta ei nyt muistu tarkasti ) Täällä osuu vaan koko ajan ovu-päivä sunnuntaille. Oon päättänyt toukokuisen epäonnistuneen inseminaatio jälkeen, että meen vain...
  14. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Moi! Kirjoittelen pitkästä aikaa. Toukokuun ekan yrityksen jälkeen tuli pitkä kesätauko ja sen jälkeen onkin kierto mennyt niin, että tärppipäivä osunut lauantaille. Toisaalta tuntuu siltä, että kohtalon ivaa. Toisaalta taas oon alusta asti ollut hyvin vahvasti tunteeseen luottaen. Eli uskon...
  15. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Heips, tervetuloa joukkoon @brave :) Ei tärpännyt tällä kertaa :( lomien (oma sekä klinikan) vuoksi seuraava yritys voi olla vasta elokuussa. Tuntuu ikuisuudelta odottaa. Olin jo niin toiveikas alussa. Pari päivää ennen alkoi jo menkkaoireet, mutta toivoin vielä, että olis ollutkin pikkuinen...
  16. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    @Marsunen hurjaa!! Kaikkea hyvää loppumatkaan Juuri tuokin, että entä jos ei onnistu heti, sai päättämään myös, että yritän nyt kuitenkin. Ja se, että muistutin itseäni kuinka vaikealta tuntui mm. vuosi sitten äitienpäivänä... Eli eka inssi tehty ja nyt jännätään vajaa 2viikko vielä! Pitäkää...
  17. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Asiat etenee hurjaa vauhtia... Psykakäynnit tehty ja siemenetkin varattu. Klinikalta löytyi heti sopiva, juuri omilla toiveilla! Hulluutta! Kaikki on edennyt niin nopeasti, että nyt kun pitäisi ihan juuri alkaa ovu-mittaileen, niin on herännyt tunne, että oonko ehtinyt saada tarpeeksi tietoa ja...
  18. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kiitos, jotenkin selkeyttää taas enemmän, kun kuulee miten muut asiassa edenneet - ja sitä kautta voi itsekin mietriä mikä olisi itselle paras. Joo pituus oikeastaan on tärkein mullekin, koska oon itse 169cm. Helposti vaihdettu mielipide Ei vais. Näistä juttelinkin siellä jo. Täytyy varmaan...
  19. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kävin viime viikolla ensikäynnillä klinikalla ja siellä kysyin asiaa. Olen käyttänyt Berocca-poretablettia jo jonkun aikaa sekä lisäksi d-vitamiini & kalsiumyhdiste, koska d-vitamiini on ollut liian alhainen jo pitkään, ja kalsiumkin kaivannut buustia. Berocassa sanoi lääkäri olevan riittävästi...
  20. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kiitos Marsunen viestistä. Ehdinkin jo varata ajan aiemmin. Pian siis viisaampi! Kyllä. Olen asiaa miettinyt pitkään ja mielessä on ollut jo monia vuosia myös yksin lapsen saanti. Eli olen siihen hyvin valmistautunut (Noh, niin hyvin kuin mihinkään niin suureen kuin lapsen saantiin voi...

Yhteistyössä