Hakutulokset

  1. I

    Mä olen jumittunut Mando Diaon biisiin..

    aina vaan uudestaan täytyy kuunnella..
  2. I

    Tääl oli kerran pino mis kaivattiin uusia kavereita!

    Mä kaipailisin 08 alueelta!! :wave:
  3. I

    tuosta kurkun kurlauksesta suolavedellä.. meri vai tavis..?

    meinaa nimittäin kurkku olla vähän väliä kippeenä ni oisin kiinnostunu kokeileen!! :/ :wave:
  4. I

    millä merkillä olisi hyvä kaksiosainen talvipuku..?

    tulisi siis ulkoleikkeihinkin.. millä merkillä on henkselihousut 122cm asti??
  5. I

    Kumpi oli "parempaa" kangasta me&i:n vaatteissa?

    se, missä oli 100% puuvillaa vai 95% puuvillaa ja 5% lycraa?? haluaisin sellaisen jämäkämmän kankaan.. :whistle: ymmärsiköhän kukaan..? :xmas:
  6. I

    Tuli mieleen tuosta kuumeesta ja ulos lähtemisestä..

    et mä olen miettinyt sitä, et uskaltaskohan sitä lähtee ulos (korkeen kuumeen jälkeen) yhden kuumeettoman sisällä olon jälkeen ni meille tulee monesti kaveri kylään lasten kans ja he ovat sairaita ja kaveri alkaa meil mittaan lapsen otsasta kuumetta, et hei, onkohan sul kuumetta, mimmonen on...
  7. I

    5-vuotiaan uhmasta..

    Taas tänään.. Aina ajattelen, et pian se menee ohi.. Kunnes taas jälleen seuraavana pvänä se alkaa.. Pienistä asioista.. Esim. suljen tv:n lapsen katseltua sitä mielestäni tarpeeksi alkaa nimittely tyhmäksi, oisin halunnut vielä katsoa, laita mulle joku filmi, sitten kieltäydyttyäni alkaa...
  8. I

    eikö pilailuvälineitä enää myydä?

    mistä sais sellasia hajupommeja??
  9. I

    hidas älyinenkö..?

    onko muilla sitä ongelmaa keskusteltaessa, et tajuaa asiat aivan tosi hitaasti.. :/ siis en nyt tarkota kuulumisten vaihtamista vaan sitä "nokkelaa" sanottavaa. ja mä huomasin, et mun politiikka keskustelu ontuu.. mä en tiedä kuka järjestää mitäkin jne.. en osaa presidenteistä keskustella tai...
  10. I

    Raparperistä..

    Jos joku viittis auttaa.. mä en tiedä niistä paljoakaan, mut haluaisin oppia kasvattamaan niitä. elikkäs, mikä niitä lehtiä syö? nyt syksyllä varsiin on tullut sellaisia ruskeita koloja.. mitähän ne on? mihin asti käytätte niitä vai pakastatteko ne jo kesällä? Kiitos jo etukäteen! :flower:
  11. I

    Nytkypylly!

    Lueskelin eilen jotain vanhaa ketjua Tanskalaisista lastenvaatteista ja oisin myös kiinnostunut luotettavasta netti ostopaikasta. Tanskaan lähdöstä haaveilen jahka saan miehenkin suostuteltua. Legolandiassa ois kiva käydä :whistle: :xmas:
  12. I

    Onko jollain merkillä henkselihousuja ulkokäyttöön?

    Ei olis sitten selkäpaljaana.. Vai miksi noi 2-osaiset puvut on normi housuilla eikä enää henkseleillä??
  13. I

    Haluisko kukaan ostaa 110 cm haalaria pojalle?

    Muutaman kerran pidetty. Jesperjuniorista ostin kevättalvella. Jostain syystä poika ei suostu enää sitä pitämään.. :o Ei voi toista väkisin sit pukee siihen.. Pitää miuluummin kuriksia pihalla.. :o
  14. I

    Oletteko käyttäneet soijakastiketta?

    Mihin ruokiin?? Vinkkejä kaipailen!
  15. I

    Ihanat kengät!

    Ihanat kengät! :p Ei vaan ollu kokoja jäljellä.. |O
  16. I

    Pyykinpesuaine, jota käytät ja olet todennut hyväksi!

    Meillä käytössä BioLuvil ja haluaisin vaihtaa merkkiä ja siksi kyselen parhainta pesuainetta..
  17. I

    Mitä laitatte marsipaani kakun väliin?

    Ja teettekö tavallisen kakkupohjan vai kääretorttulevyistä? Meillä on aina jotain kermavaahtoa, mansikkahilloa jne..
  18. I

    3-vuotiaan uhma..

    Päivästä toiseen taistelua ja varsinkin silloin,jos mies on kotona.. Miehellä palaa pinna melkeimpä heti ja lapsi osaa kyl provosoida.. Kaksistaan,ku ollaan ni on helpompaa.. :ashamed: Yritän olla se "aikuinen" ja laittaa jäähylle omaan huoneeseen.. mut sama meno jatkuu pian.. \|O Miten...
  19. I

    Kuka muu pesee pyykkiä äitienpäivänä?

    Kehtaanko viedä narulle kuivuun? :ashamed:
  20. I

    Mulla ei ole wokkia,mut...

    voisinkohan tehdä valurauta pannulla? (tavallisella siis) Tuli niin nälkä, eikä ois vara ny ostaa wokki pannua..

Yhteistyössä