Hakutulokset

  1. L

    Mitä mieltä nimestä Leo?

    Kertokaapas =)
  2. L

    Vielä kuparikierukasta...

    Moi! Täällä on ollut keskustelua kuparikierukasta. Olen menossa ottamaan sellaisen reilun viikon kuluttua. Haluaisin kuulla myös positiivisia juttuja siitä. On vaan tullut aika paljon negatiivisiä kertomuksia kyseisestä kapistuksesta... Jäin vaan itse miettimään, että otanko ollenkaan ko...
  3. L

    Ratsastus

    Suositelkaa ratsastuskoulua/tallia Helsingistä. Olemme muuttamassa Helsinkiin. Vanhin lapsista (7v.) aloitti ratsastamisen nyt syksyllä joten jatko paikka on hakusessa.
  4. L

    Kerrosänky asiaa kyselen

    Moi! Minkäs ikäisiä lapsia teillä nukkuu kerrossängyssä ja mihin ikään asti se on `riittänyt`? Onko kellään tietoa tai kokemusta Jubee-kerrosängystä, ainakin Kodin 1 myy sitä sitä? Kiinnostaa sen yläsängyn turvalaidan syvyys, eli onko se tarpeeksi syvä sänky pikkuiselle nukkujalle! Ja infoa...
  5. L

    Kokemuksia Jubee lasten/nuorten kalusteista...

    Moi! Kyselen kokemuksia Jubee lasten/nuorten kalustesarjasta, ainakin Kodin 1 myy niitä. Onko ne toimivia ja kestäviä käytössä? Kivoja ideoita myös pienellä ikäerolla olevien pienten sisarusten yhteiseen huoneeseen! Kerrossänkyä ollaan ajateltu, tilan säästämiseksi. Minkä ikäisiä lapsia teillä...
  6. L

    HELP!!!

    Minulla tälläinen ongelma....Kuparikiurukka on ollut noin reilu vuoden ja orgasmin saaneena maha tulee aivan mielettömän kipeeksi....mistä voi tällänen johtua??? :ashamed:
  7. L

    Pienillä viikoilla syntyneistä kokemuksia

    Onko kokemuksia lapsista, jotka on syntyny pienillä viikoilla kuitenkin noin 33-34 jälkeen? Joutuiko pitkään olemaan sairaalassa? Oliko millasia ongelmia? Mites nyt jälkeen päin? Kiinnostaa, kun itsellä on ennenaikaisuuden uhkaa... Nyt viikkoja kasassa 33+2.
  8. L

    toimiiko teillä vauva-lehden sivut?

    Olen yrittänyt useita kertoja eikä toimi, ainakaan meikäläisellä!
  9. L

    Jonathan vai Lassie Suprafill vai Travalle Remu-talvihaalari

    Minkälaisia kokemuksia teillä löytyy Jonathanin, Lassie Suprafillin ja Travallen Remun talvihaalareista? Mitä hyviä ja huonoja puolia olette huomanneet? Missä haalarissa olisi paras hinta/laatusuhde? Pohdin tässä, että minkälaisen haalarin ostaisi vähän yli yksivuotiaalle. :wave:
  10. L

    Helppoja uuniruokia?

    Löytyiskös hyviä ja helppoja uuniruoka-vinkkejä? Tulee turhan usein tehtyä niitä samoja, mitä ennenkin eli tyyliä peruna-sipulisekoitusta ja kinkkusuikaleita ja kermaa tai riisiä ja kanasuikaleita. :wave:
  11. L

    Kiusaamisesta...

    En ennen kuvitellut, että voisin vihata lasta, mutta nyt eräs lapsi on saanut minut näkemään punaista. Hän kiusaa ja määräilee ja häätää meidän lapsen leikistä pois. Nyt paloi pinna, kun hän rupesi haukkumaan mun lasta. Sanoin tosi korotetulla äänellä suorat sanat, mutta mahdollisimman kauniilla...

Yhteistyössä