Hakutulokset

1. Ä

Lokakuiset 2018 <3

Nyt on käyty sairaalassa ja sikiö löytyi mutta ei sykettäEpävarma olo olikin kokoajan kun pahoinvointi puuttui.Vastas viikkoa 5.eli pysähtyny kasvu melkeinpä heti testin teon jälkeen.Ihanaa odotusaikaa teille kaikille minä poistun pikkuhiljaa...
  2. Ä

Lokakuiset 2018 <3

Neuvolareissu on nyt käyty.Lääkäri ei selvää sikiöstä saanu.Kohtu on kyllä kasvanu ja viikkoja pitäs olla 8.Sain lähetteen oysiin ja huomenna aamusta sinne mennään.Epäily tuulimunaraskaudesta.
  3. Ä

Lokakuiset 2018 <3

Joo voi olla vasta viikkoja 7 plus jotain.Onneksi jo huomenna on uus aika neuvolaan niin tietäis enemmän.Piinaavaa tää epävarmuus ja odottaminen.
  4. Ä

Lokakuiset 2018 <3

Tein eka testin kun kuukautisten ois pitäny alkaa niin oli tosi haalea viiva niin että just ja just erotti.Siitä pari päivää niin tein toisen se oliki pikkusen vahvempi.Ja kolmannen tein taas parin päivän päästä ja se oliki sitten tosi vahva viiva.Eli vahva plussa tuli kun kk oli myöhässä viis...
  5. Ä

Lokakuiset 2018 <3

Tänään oli eka neuvola.viikkoja 8+3 kuukautisten mukaan.Neuvolatäti ultrasi ensimmäisenä ja ei saanu kunnolla näkyviin.huono ja vanha laite täällä.Uuden ajan sain torstaille että lääkäri katsoo.Aloin miettimään josko ois viikkoja vasta vähemmän jos ovulaatio onkin tapahtunu...
  6. Ä

Lokakuiset 2018 <3

Miten minä en löydä tätä nimimerkkiä facesta?
  7. Ä

Lokakuiset 2018 <3

Eihän sitä pitäis verrata muihin ja kaikki raskaudet on erilaisia.Olen kyllä todennut neljä kertaa.Sitä vaan jännittää siihen asti kunnes on eka neuvola ja näkee onko siellä eloa.Maanantaina eka neuvola.Väsymys painaa täälläkin ja lasten kans yhtäaikaa nukkumaan kun on ihan poikki.Nuorimmaiset...
  8. Ä

Lokakuiset 2018 <3

Täällä viikkoja 7+4 ja ihmeempää pahanolontunnetta ei oo ollu.Sitä ihmettelen.Miten muilla?Onko muita joilla ei vielä huonoja oloja ole ollu?Kerkeää toki tulla mutta huolettaa kun puuttuu.
  9. Ä

Lokakuiset 2018 <3

Tässä mun tietoja...19.10/äitiliini80/38v./5/OYS
  10. Ä

Lokakuiset 2018 <3

Uusi odottaja ilmottautuu.Laskettu aika on 19.10.Viikkoja on nyt 6+4.Eilen oli mieli maassa hieman kun aamulla tuhrutteli ruskeahkoa vuotoa ja hetken oli semmosta menkkakipuilua jotka kuitenkin loppui iltapäivään mennessä.Mietityttää onko kaikki kunnossa.Neuvola on 12.3 sinne asti pitäs jaksaa...

Yhteistyössä