Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuiset 2019❤

    @eppishoo Ihanaa!!! Niin mahtava uutinen :love:<3 Onnea hirmuisesti!
  2. M

    Maaliskuiset 2019❤

    Tänään 6+1 ja huomaa että kuvotus yltyy :censored:Vatsan turvotus on järkkyä! Mitään ei myös oikein tee mieli syödä. Toivottavasti pääsisi oireiden puolesta suht helpolla niinkuin aikaisemminkin (y) Kestän kaiken muun mutta oksentaminen on ihan hirveetä! Meille saapui lauantaina hauvavauva...
  3. M

    Maaliskuiset 2019❤

    Voi eikä eppishoo, oon tosi pahoillani! :cry: Tsemppiä ja voimia sulle hurjasti! <3
  4. M

    Maaliskuiset 2019❤

    Eikös se riipu siitä minkä pituinen kiertokin ollut (n) Mulla esim. nyt 5+3 ja La 3.3 (kierto n.31 päivää) Varasin myös eilen neuvolan, sain ajan 19.7. Varhaisultran varasin myös 24.7, sillon 8+2 Saan sitte joko maailman parhaimman syntymäpäivä lahjan tai huonoimman, toivottavasti ensimmäisen...
  5. M

    Maaliskuiset 2019❤

    Mulla myös tuntuu nousevan hcg hitaallaisesti, sen takia varmaan ensimmäiset viikot menee ilman huonoa oloa (n) Noi viikkonäytilliset on siinä mielessä pahoja kun aiheuttavat turhaa huolta! Oon kertonut mun siskoille + yhdelle kaverille. Viimeksikin kerrottiin lähimmille, oon sellainen että...
  6. M

    Maaliskuiset 2019❤

    Hyvinkään aluesaarala lyhennetäänki HYS (y)
  7. M

    Maaliskuiset 2019❤

    Joo unohtuikin laittaa tiedot, kiitos :) eli Mixeli/La 3.3/HUS/34/4 oireita ei vielä kummoisia. Jos menee samalla lailla kuin tyttöjen raskauksissa niin etova olo + muut alkaa siinä rv 6+ . Ikinä en ole joutunut oksentamaan, toivottavasti menisi nytkin samalla lailla! Minkä ikäisiä lapsia...
  8. M

    Maaliskuiset 2019❤

    Heippa! Täällä myös laskettuaika maaliskuussa jos kaikki menee hyvin! Hiukan maaliskuinen kkm kummittelee mielessä eikä täysin uskalla iloita nyt raskaudesta Todettiin Vu 8+2 ja tyhjennettiin lääkkeellisesti. Oireitakin oli silloin joten sekään ei merkinnyt että kaikki hyvin! Mutta...

Yhteistyössä