Hakutulokset

1. T

Toiveena vauva 2017-2018

Heips taas kaikille... Mä oon ollu paripäivää tosi itkuinen ja väsynyt...siis tooooooodella väsynyt :sleep: Miehen huumorintaju on hiukan koetuksella kun hormoonit heittää ärtymyksestä itkuisuuteen... Vatsa vähän vihloo ja tissit on turvonneet ja tuntuu lämpimältä. Ruokahalu on normaalia...
  2. T

Toiveena vauva 2017-2018

@äiti_82 Toivotaan et töissä helppais... Mulla oli joskus sellanen duunipaikka et ne työt vaan tuli kotiinkin vaikka kuinka koitit ne jättää sinne työmaalle.. :unsure:
  3. T

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä on kyl kiva, kun pääsee lueskelemaan niin tajuaa ettei oo ainut tässä tilanteessa (y) Mä niin haluisin alkaa hamstraamaan jo kaikki mahdolliset vauvan vaatteet sun muut ❤️ Testejäkin ostin eilen (ovis ja raskaus) useemmat netistä ja mulla alkaa olee sellanen olo et oon tulossa varmaan...
  4. T

Toiveena vauva 2017-2018

@Nadine88 eli toivoa on et tärppäis vaikka mies onkin reissussa. Mä tykkään kanssa tosta appista, jotenkin tosi selkeesti kaikki nähtävissä
  5. T

Toiveena vauva 2017-2018

Niin joo onko jollakin teistä appeja ladattuna? Latasin tollasen nimeltä "oma kalenteri" vaikuttaa ihan mukavalta vaikka tykkään ihan kirjotella vihkoon ylös... Millaset mahikset muuten mahtaa olla tärppäämisen suhteen kun tänään ovistesti näytti plussaa. Eilen peitto heilui ja mies lähti...
  6. T

Toiveena vauva 2017-2018

Mullakin päivien ja plussan odottelun lomassa päivät kuluu toooodella hitaasti... Teen vain muutamaa tuntia töitä, lapset koulussa.. Joten vähän liikaa aikaa ajatella asiaa ehkä jos arki olisi hektisempää niin ei ehtis liikoja miettiä... Mä harrastan ihan liikaa tulevan suunnittelua ja...
  7. T

Toiveena vauva 2017-2018

Todella ärsyttävää kun lähinnä haluisin löytää sen "The päivän" että näkisi missä mennään vaikkei heti tärppäisikään Sit alkaa miettiä kaikenlaista kun viimisimmästä raskaudesta 9vuotta koskaan ei oo ollu "sahara ongelmaa" ja tulee mieleen vaikuttaako se negatiivisesti raskautumiseen...
  8. T

Toiveena vauva 2017-2018

Heippa kaikille Kysyisin sellaistas, onko kenellekään tullut vastaanvvastaavaa... Eli multa poistettiin kierukka alkuvuodesta... Ja sen jälkee pari vkoa alkoi menkat 5pv kesti. Sitten kierto 25pvää. Menkat 5pv ja nyt kiertopv 32 kolme pvää sitten nega raskaustesti. Ovista oon nyt tikuttanut...

Yhteistyössä