Hakutulokset

  1. P

    Lokakuiset 2018

    @Kumiankka1 voimia kovasti :(
  2. P

    Lokakuiset 2018

    Tintti88 mulla oli muuten myös selkäkipua just oisko ollu jtn 4+1 tms. Ihan hirveetä kun ei pystyny kunnon droppeja ottaa ja en sit uskaltanu syödä ees panadolia :whistle:
  3. P

    Lokakuiset 2018

    Meillä mies haluaa olla mukana mahollisimman paljon, oli kyse ultrista tai neuvola käynneistä :) Ja edellisessä raskaudessa myös sanovat jo aikaa varatessa että mies mukaan vaan. Ite neuvola käynnillehän ei koskaan päästy :unsure: tulipa muuten mieleen. Ottiko ne ekalla käynnillä jtn virtsa...
  4. P

    Lokakuiset 2018

    Aamun helpotuksen itkut itketty. Pieni sydän sykki ja kokokin vastas viikkoja eli 7+1 mennään nyt :) Lisäätkö listaan Piupau90/27/ensimmäinen/1.10 :)
  5. P

    Lokakuiset 2018

    Oon tääl vähän taka-alalla lueskellu tekstejä. Onnea jälleen kaikille plussanneille :) Meillä ois huomenna VU ja toivon todella että syke siellä näkyis, pelottaa kyllä hurjasti . ehkä sitä itekkin aktivoituu täällä eri tavalla mikäli huomenna kaikki on hyvin
  6. P

    Lokakuiset 2018

    Tervetuloa ja onnea uusille plussista :) Me ei olla kerrottu kun yhelle mun ystävälle. Viikonpäästä varhaisultra mut jotenkin sellain olo et kerrotaan asiasta muille vast joskus vk:n 12 jälkeen :) Onks muut ollu kuinka poikki? Itestä tuntuu ettei jaksa mitää ja on koko ajan poikki :sleep:
  7. P

    Lokakuiset 2018

    Mulla ultra 7+1 ja ton taustan takia pääsen tällä kertaa kunnalliselle. Just kun ehdin sanoo ettei mtn oo ollu nii tänää töihin mennessä tuntu yskiessä repäisevä viilto vasemmalla puolella. Siis sattu ihan tosissaa ja tuntu että ois jtn valahtanu housuihin. Olin jo ihan varma että nyt se oli...
  8. P

    Lokakuiset 2018

    Täällä varovasti huudellen. La laskurin mukaan ois 1.10 ja ensimmäinen lapsi. Jos siis kaikki menee hyvin kun edellinen raskaus päättyi istukkasairauteen :unsure: vielä ois reilu viikko jännitettävä ennen varhaisultraa. Oireista sen verran että niitä ei juurikaan oo ollu pientä etomista ja...

Yhteistyössä