Hakutulokset

  1. S

    Minulla on hirveän huono omatunto kun en ole käynyt porukoideni luona todella pitkään aikaan!

    Niin. Täytyy ainakin yrittää.. en minä äitiä ikinä yksin ole jättänyt ja olen ollut keskusteluapuna pennusta asti... isän suhtautuminen tuohon "soitan poliisille" juttuun on kyllä ollut aina käsittämättömän ylimielistä... viimeksi kun teininä soitin kun löi minua isä sai ne uskomaan että minä...
  2. S

    Minulla on hirveän huono omatunto kun en ole käynyt porukoideni luona todella pitkään aikaan!

    Valitettavasti äiti ei ikinä ole soittanut poliisille ja on aina kieltänyt minuakin. En kyllä voi ymmärtää miksi äiti kestää isän käytöstä vuodesta toiseen....
  3. S

    Minulla on hirveän huono omatunto kun en ole käynyt porukoideni luona todella pitkään aikaan!

    Äiti varmaa saisi jälkikäteen turpaan tommoisesta tempusta, ei olisi yllätys :(
  4. S

    Minulla on hirveän huono omatunto kun en ole käynyt porukoideni luona todella pitkään aikaan!

    Kyllä mä valitettavasti kuulen mitä se sanoo. Sitten pyydän olemaan vaiti jos ei ole hyvää sanottavaa. Sitten alkaa huuto. Väkivaltaakin saan sen kanssa pelätä.
  5. S

    Minulla on hirveän huono omatunto kun en ole käynyt porukoideni luona todella pitkään aikaan!

    No ei. En kyllä ole. Mä en kumminkaan h*orittele enkä latele tappouhkauksia jne listaa voisi jatkaa loputtomiin..
  6. S

    Minulla on hirveän huono omatunto kun en ole käynyt porukoideni luona todella pitkään aikaan!

    Juu. Ei voikaan. Mut mä tahtoisin neuvoja miten mä voisin nähdä äitiäni ilman että kummallekaan meistä tulisi ongelmia..
  7. S

    Minulla on hirveän huono omatunto kun en ole käynyt porukoideni luona todella pitkään aikaan!

    Voi v*ttu te ootte kyllä joko vajaita tai vaan v*ttumaisia. Unohtakaa se h*lvetin patja ja keskittykää TÄHÄN aiheeseen. Kiitos.
  8. S

    Minulla on hirveän huono omatunto kun en ole käynyt porukoideni luona todella pitkään aikaan!

    Lukiko kukaan mun kommenttiani? Tai ylipäätään aloitusta? Vaikka voisin äidille yöpaikan järjestää isä aiheuttaa draamaa....
  9. S

    Minulla on hirveän huono omatunto kun en ole käynyt porukoideni luona todella pitkään aikaan!

    No joo en oo keksinyt. Toisaalta patjaa en kyllä käytettynä hankkisi. Mutta tää ongelma nyt ei liity kalusteisiin vaan siihen miten voisin edes millään tavalla nähdä äitiäni ilman negatiivisia vaikutuksia kumpaankaan
  10. S

    Minulla on hirveän huono omatunto kun en ole käynyt porukoideni luona todella pitkään aikaan!

    Äiti ei mielellään matkusta koska silloin isä soittelee vähintään tunnin välein hänelle missä on ja kenen kanssa. Toisaalta minulla ei edes itsellä ole mahdollisuutta äidille antaa yöpaikkaa, ei ole vieraspatjaa. Asun kumminkin 700km päässä heistä. Isä nykyään nyt kun on eläkkeellä harvemmin...
  11. S

    Minulla on hirveän huono omatunto kun en ole käynyt porukoideni luona todella pitkään aikaan!

    Tilanne siis se, että äiti tahtoisi että tulen käymään. Minäkin niin tahtoisin, mutta isän takia en uskalla/halua. Aina kun näemme, puhuu minusta kaikkea ala-arvoista johtuen goottityylistäni. Ja kyllä, voisin mennä sinne ns taviksenakin, mutta sitten hän takertuu johonkin muuhun esim siihen...
  12. S

    Mitä voisin tehdä enää jotta viihtyisin kotona?

    Minullahan on liian vähän, ei liikaa. Asunto on 37 neliön kokoinen ja keittiökin.erillisessä huoneessa niin se varsinainen huone sitten on avara ja isohko koska suuriosa neliöistä koostuu siitä yhdestä huoneesta. (Keittiö ja kylppäri siis pienet)
  13. S

    Mitä voisin tehdä enää jotta viihtyisin kotona?

    Kyllä se riittää mutta kun käyn siellä vain nukkumassa kun en viihdy niin ei paljoa eroa siitä kun olin asunnoton. Silloinkin olin päivät ulkona ja yöt nukuin sisällä jossakin
  14. S

    Mitä voisin tehdä enää jotta viihtyisin kotona?

    Mutta se huomaa kyllä koska se tulee välillä tarkistamaan vesimittarit...
  15. S

    Mitä voisin tehdä enää jotta viihtyisin kotona?

    Vanhemmat ja muut sukulaiset asuvat 700km päässä joten vähän vaikea on auttaa.. tosin mun isä voisi auttaa esim lahjakortilla mutta ei halua, autonsa ja mun sisarusten pelivehkeet, ajokortit ja kännykät on tärkeämpiä.
  16. S

    Mitä voisin tehdä enää jotta viihtyisin kotona?

    Kylöähän minä maksaisin mutta kaverit ei huoli rahaa. Ja muut taas vaativat 50-100€ mikä on ihan liikaa, vähemmän voin maksaa. Eli ei, en keksi
  17. S

    Mitä voisin tehdä enää jotta viihtyisin kotona?

    Hyvä ohje.. mutta eikös kulmaraudatkin olleet yli kympin kpl? Ruuvitkin suht kalliita, ja vuokraisäntä on kieltänyt ruuvin laiton seiniin.
  18. S

    Mitä voisin tehdä enää jotta viihtyisin kotona?

    Juu, mutta ongelmaksi tulee se, miten autoton saa ne tavarat asunnolleen kun kuljetuksesta en voi maksaa kuin ehkä parikymppiä mikä ei monelle tunnu kelpaavan (pitäisi olla väh 50)
  19. S

    Mitä voisin tehdä enää jotta viihtyisin kotona?

    Otan vastaan jos kerrottaisiin miten voisin saada niitä tarvitsemiani tavaroita asuntooni kun kyytiä en saa mistään enkä voi vuokrata sitä pakuakaan kun ei ole korttia. Eipä osaa kaveritkaan auttaa niin kaikkialta yritän kysyä.

Yhteistyössä