Hakutulokset

1. E

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Siitä kannattaa kysyä vielä ihan gynekologilta. Suomessa yleinen suositus on, että TSH on 0,5-4,5 välillä. Raskautta suunnitellessa sen pitäisi kuitenkin olla 2-2,5. Minulla se oli juuri tuon 4,5 pintaan mikä oli työterveyslääkärin mukaan vielä ok, mutta gynen mukaan ei riitä ylläpitämään raskautta.
  2. E

Kirjoittelin tänne viime vuoden lopussa, mutta poistuin koska alkoi elämä pyöriä liikaakiin keskenmenojen ja raskautumisyritysten ympärillä. Minulla on siis ollut kaksi keskeytynyttä keskenmenoa, 7/16 ja 11/17, viikoilla 8 ja 9. Koska julkisella keskenmenoja ei tietenkään tutkita ennen...
  3. E

Onnea @Kiira29, @Toiveinen ja @Lallastiina :love: Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin! Itsellä dpo9, ei suuria toiveita tämän kierron suhteen vaikka ovis hyödynnettiinkin. Ei ole minkäänlaisia oireita:( Jos ei puoleen vuoteen tapahdu mitään, haen jotain apuja gyneltä, kun tätä ikääkin jo on.
  4. E

Pahoittelut keskenmenosta @miniminimini :( Minulla toinen kkm oli myös 9+3. Vuoto kesti lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen kaksi viikkoa, menkat alkoivat viisi viikkoa lääkkeellisen jälkeen.
  5. E

@Fritang laita vaan listalle, eli; Eowyn82, 35v, kkm 7/2016 & kkm 11/2017, 1.lapsi toiveissa. Kiitos :) Kyllähän nämä kokemukset kasvattavat, ei jaksa enää hermostua aivan pienestä. Raskasta vaan, kun tuntuu että kaikki kaverit ja työkaverit lisääntyvät tuosta vain. Tunnen vain kaksi naista...
  6. E

Voisin minäkin liittyä joukkoon tummaan. Minulla oli ensimmäinen keskeytynyt keskenmeno 7/2016. Menin varhaisultraan koska oli tunne, ettei kaikki ole hyvin. Mitään vuotoa ei ollut, mutta oli vain outo tunne. Niinhän se oli, että sikiö oli kuollut vain paria päivää aikaisemmin 8+6. Toinen kkm...

Yhteistyössä