Hakutulokset

  1. K

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nyt on tasan 10+0, joten vielä en uskalla olla rauhallisin mielin. Tämä on kuitenkin ensimmäinen kerta kun 3,5v yrittämisen jälkeen saatiin positiivinen tulos. Hoitoja takana x monta. Ja itsellä koko ajan epäusko, että onko kyytiläinen vielä elossa vai ei. Ei voi kun mennä päivä kerrallaan...
  2. K

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Sinuna @marrasmai en vielä heittäisi kirvestä kaivoon, vaan odota rauhassa kontrollia. Tiedän tunteesta, että aika on pitkä ja piinallinen ja tuollainen vuoto säikäyttää ja tulee olo, ettei siitä mikään selviä hengissä. Meille tehtiin joulukuun alussa lääkkeellinen PAS ja testi oli pos 21.12...
  3. K

    Elokuiset2021

    Mut saa lisätä listaan. 24.8/ Kartsa86/ 1./ HUS
  4. K

    Elokuiset2021

    Meillä on pieni 2kg kokoinen chihuahua/venäjän toy mix. On aina ollut läheisyydenkaipuunen ja hakeutunut lähelle. Mutta nyt viimeisen viikon oon kiinnittänyt huomiota, että haluaa makoilla pääasiassa alavatsan päällä, useita tuntejakin kerrallaan Hän myös seurailee mua joka paikkaan ja oli...
  5. K

    Elokuiset2021

    Vieläkö ryhmään pääsee laittamalla @Leijjjona lle yksityisviestiä vai jollain muulla tavalla?
  6. K

    Elokuiset2021

    Hei, Uskaltauduin vasta nyt kirjoittelemaan tänne, vaikka jo jouluna teimme plussa testin. Olemme kärsineet 3,5v mieheni kanssa tahattomasta lapsuudesta ja takana on 4 tuloksetonta inssiä vuonna 2019 ja tämän vuoden syksylle eka ivf, josta tulokseton tuoresiirto sekä nyt joulukuun alussa...
  7. K

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tiedän @Nato niin tuon tunteen. Jatkuva pettyminen ja kiertojen tuhlaaminen. Välillä on ollut fiilis, ettei ammattihenkilöt tajua sitä tuskaa ja ahdistusta mitä se jatkuva pettyminen ja odottelu saa aikaiseksi. Eikö ne ajattelis tehdä PAS:ia lääkkeelliseen kiertoon, jotta se saataisiin...
  8. K

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heippa ja toiveikasta uutta vuotta kaikille! Olen taustalla lukenut vanhaa ketjua ja nyt tämän uudenkin. Olemme mieheni kanssa 3,5v yrittäneet saada ensimmäistä lastamme. Hoidot aloitettiin HUS:lla 2018 syksyllä ja ohjeistivat odottamaan niin, että yritystä olisi 2v takana, koska meistä ei...

Yhteistyössä