Hakutulokset

  1. R

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Heippaus kaikille, käytiin varhaisultrassa ja sieltä se tykyttävä sydän löytyi :love: Nyt meneillään 9+2 ja np-ultraa malttamattomana odotellen. Mä en oo täällä missään ryhmässä oikein. Tää oli niin "kodikas", niin en oo saannu aikaseks mentyy muihin ryhmiin :rolleyes: Mitä teille muille...
  2. R

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Ahistaa niin hitokseen :'( Mulla ollut tosi selkeitä raskausoireita nyt alkuraskaudesta: huonovointisuutta jos ei parin tunnin välein syö jotain, vessassa saa ravata useasti pissalla, nännit olleet tosi arat ja hirveä väsymys. Tajusin just, että tänään ei ole ollut mitään noista oireista :'(...
  3. R

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Iltatähti83 Paljon onnea plussasta :love:
  4. R

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Mininen85 aivan mahtavaa :love: onnea plussasta :love:
  5. R

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @miniminimini raskaudesta ihan loistavilla fiiliksillä, mutta pelottaa kuitenkin hurjasti. Mulla pari viikkoa ennen plussaa aktivoitui mun suolistosairaus ja ravaan nyt tässä sohvan ja vessan väliä ja veri lentää :cry: Toivon niin hirmusti, että pikkuinen jaksaisi mun ja tän taudin mukana...
  6. R

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Mininen85 Mulla kävi tässä kierrossa niin, että tein kolme päivää aiemmin testin, mikä oli nega. Sitten kolme päivää myöhemmin olikin selkee haamu.Tossa vaiheessa dpo 13. Toivoa on aina ennen kuin menkat alkaa. Tsemppiä kovasti :love:
  7. R

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Mininen85 @Kukkurainen @kiurujen yö Mitenkäs siellä sujuu, ootteko vielä tikuttaneet? ☺
  8. R

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @miniminimini Oon ihan siinä rajoilla, että ehdinkö. Jos laskee kk alkamisesta, niin just ois tammikuun vikaa päivää. Jos laskee oviksesta niin ois helmikuun ekoja päiviä :LOL: Tervetuloa @kiurujen yö mukaan :)
  9. R

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Yleensä nukun hamaan tulevaisuuteen aamulla jos pirpanakin, tänään heräsin jo kuudelta testaamaan. Digi näytti raskaana 1-2 viikkoa :eek::eek::love::love:
  10. R

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille :love: Mä täällä taas odottelin kuukautisia alkavaksi, kun dpo 11, kunnes eilen ihmettelin märkää paidan etumusta nännien kohdalta:eek: Tein sitten äsken testin, missä tosi selkee haamunen :oops::confused::LOL::love: Mutta en jotenkin vielä uskaltaisi...
  11. R

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kokemuksia eri ovistesteistä?? :eek: Ylempi rsfu, alempi pregheck. Toinen totaalinen nega, toinen totaalinen plussa. Mitä ihmettä? Tehty samasta näytteestä.
  12. R

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @miniminimini tiedän niin ton tunteen :( Meilläkin syntyi lähipiiriin joku aika sitten pienokainen ja itsellä oli todella sekavat fiilikset asiasta. Meillä esikoiset samanikäiset ja alettiin toista työstämään samaan aikaan (molemmat sattumaa). Heillä tärppäsi ekasta kierrosta, meillä n. 1v8kk...
  13. R

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Kukkurainen Mites siellä?
  14. R

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    3-kymppisenä toista lasta yrittävät Kukkurainen | 35v | yk6 | kp7/26-30 | esikoinen -12 Miniminimini | 30v | yk2 kkm jälkeen (kkm 1/2018), aloitettu 7/2017 | kp30/30-35 | esikoinen 15 Mininen85 | 32v | yk22 (km jälkeen yk 2) | kp23/26 | esikoinen 10v. Piinapäiviä viettävät Mininen85 dpo11...
  15. R

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @eppula Aivan ihanaa, onnea plussasta :love::love: Mä taidan siirtyä kanssa taustailijoihin. Täällä taas jo kp 12. Yritys kyllä jokseenkin käynnissä, mutta jotenkin ei yhtään jaksaisi. Välillä käy mielessä, miksei se yksikin riittäisi. Käyn täällä kyllä lueskelemassa teidän muiden kuulumisia...
  16. R

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Kiitos @eppula kysymästä. Täällä vähän sairastelua ilmassa, korvatulehdusta ja järkyttävää pääkipua, eikä tunnu särkylääkekään auttavan :cry::cry: Ovista olen silti kuitenkin yrittänyt metsästää, mutta en ole löytänyt vaikka kp 18 :eek: Olen vedellyt greippimehua ja mukana menee terolutit...
  17. R

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    3-kymppisenä toista lasta yrittävät Kukkurainen | 35v | yk4 | kp17/28-30 | esikoinen -12 Eppula | 37v | yk3 | kp26/31-34 | Letrozol+Lutinus | esikoinen 07/16 Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16 Toukokuinen Röllykkä | 33v | yk 7, aloitettu 10/2016 | PCOS | kp 2/28-30 |...
  18. R

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @miniminimini Mitenkäs siellä, onko ollu nyt vielä ovisoireita? :love: @eppula olitko sä nyt käynyt vielä siellä yksityisellä klinikalla hakemassa noita lisälääkkeitä? Kovin tässä ollaan miehen kanssa keskusteltu, että jos mentäisiin kanssa käymään tutkimuksissa. Mä haluisin jo nyt mennä, mutta...
  19. R

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    3-kymppisenä toista lasta yrittävät Kukkurainen | 35v | yk4 | kp13/28-30 | esikoinen -12 Eppula | 37v | yk3 | kp22/31-34 | Letrozol+Lutinus | esikoinen 07/16 Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16 Toukokuinen Röllykkä | 33v | yk 6, aloitettu 10/2016 | PCOS | kp 27/28 |...
  20. R

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @miniminimini Tsemppiä uuteen yritykseen :love: Täällä kp 27/28 ja dpo 11. Vieläkään ei alavatsalla mitään tuntemuksia, mutta rinnat on nyt pari päivää särkenyt huolella ja itku on itellä muutenkin ollut herkässä :cry: Alunperin ajattelin, että testailen vasta lauantaina, mutta jäin eilen...

Yhteistyössä