Hakutulokset

  1. T

    Huhtikuiset 2021

    Meneepä meillä samalla tavalla :D mulla joko viikot 5+5 tai 6+0 (tarkentunee varhaisultrassa), ei juuri oireita paitsi rintojen arkuus ja nälkä. Öisin oon nyt herännyt klo 3-4 ja kestänyt jonkin aikaa nukahtaa uudestaan. Esikoisesta lievä pahoinvointi alkoi näillä viikoilla. Mullakin neuvola...
  2. T

    Huhtikuiset 2021

    Onnea plussasta! Samaistun tuohon uutiseen toisesta lapsesta. Oon itsekin tosi onnellinen ajatuksesta, että saataisiin meidän toivomat kaksi lasta ja juuri tällä ikäerolla (2v8kk). Samaan aikaan kuitenkin edellinen vauvavuosi on vielä tuoreessa muistissa ja vaikka se oli myös ihanaa niin...
  3. T

    Huhtikuiset 2021

    Mä en toistaiseksi hirveästi pelkää tätä. Missään nimessä en koronaa halua meille ihan jo tuon kaksivuotiaankaan vuoksi, mutta kevät osoitti musta hyvin sen, miten nopeasti tilanteeseen reagoidaan. Ja nyt on tietoa enemmän. Testejä ja jäljitystä tehdään paljon tehokkaammin kuin keväällä ja jos...
  4. T

    Huhtikuiset 2021

    Mulla on myös selkää särkenyt nyt pari päivää. Selän puolella tuntui supistuksetkin vaan synnytyksessä. Ei ihan samanlaista kuin kuukautiskipu, tuntuu enemmän lihaksissa jotenkin. Muistaakseni samaa oli ensimmäisessä raskaudessakin ihan tässä alussa.
  5. T

    Huhtikuiset 2021

    Mäkin varasin nyt varhaisultran ja ensimmäisen neuvolakäynnin. Tein digitestin ja se näytti 2-3 viikkoa eli menisi hyvin yksiin sen kanssa, että nyt olisi 4+3 tai 4+5 menossa. Teen vielä ensi maanantaina uusiksi (tulee kalliiksi tämä vainoharhaisuus :D), sillon pitäisi tosiaan olla jo ainakin se...
  6. T

    Huhtikuiset 2021

    Kyllä se munkin viivani oli aamulla vahvistunut <3 Sovelluksen, josta seuraan kuukautisia, mukaan nyt olisi menossa 4+2 (LA 9.4.). Muut laskurit näyttää 4+4 (LA 7.4.). Eipä tuolla nyt merkittävää eroa ole, mutta hämmentää silti :D Lähinnä häiritsee se, että perjantaina tuo viiva oli vielä...
  7. T

    Huhtikuiset 2021

    Höh, onpa tylsää, kun tämä hävittää hymiöt näemmä :(
  8. T

    Huhtikuiset 2021

    Kiitos @saasoo Niinpä, nyt vielä kun on jo yksi hoidettava, ei erityisemmin kaipaisi 24/7 oksentamista tähän
  9. T

    Huhtikuiset 2021

    Liityn varovasti keskusteluun myös, haalea viiva saatu aamulla testiin. Kuukautiset kai nyt parisen päivää myöhässä (tai sitten olisi pitänyt alkaa tänään), en ole kierron pituudesta ihan varma, kun se on vaihdellut 26-28 päivän välillä. Vähän jännittää tuo viivan haaleus, mutta ehkä se...

Yhteistyössä