Hakutulokset

  1. M

    Äitejä Falkullasta/tapanilasta

    -olen 25 vuotias kahden lapsen kotiäiti poika on 3vuotias ja tyttö 2vuotias ja kaipaan uusia ystäviä. muutimme vajaa vuosi sitten falkullaan ja olisi mukavaa tutustua uusiin ystäviin niin ulkoilun kun vaikka kahvittelun merkeissä. minzci81@hotmail.com
  2. M

    Huomio!!!

    löytyykö muista uskovaisia äitejä? itse asumme helsingissä lapset ovat 1½v ja 5kk. toivon saavan seuraa muista uskovaisista äideistä ja miksi ei myös isistä. sähköpostia voi laittaa osoitteeseen minzci@netti.fi
  3. M

    moi

    mukana olen myös. poika 1v 5kk ja tyttö 3kk. seura kyl kelpais :)
  4. M

    seuraa vailla!!!

    Hei etsin lapsilleni leikkiseuraa ja itselleni kahvi/shoppailu/juttu/lenkki seuraa. poika on 1v 5kk ja tyttö3kk itse olen 24v. asumme puistolassa mutta sillä ei ole niinkään väliä missä te asutte pääsemme liikkumaan joka paikkaan. mamma23@netti.fi
  5. M

    äitejä onko heitä?

    eikö todellakaan löydy äitejä, puistolasta/lähi ympäristöstä... :'( kaipaisin ulkoilu ja kahviseuraa ja mix en myös shoppailu kaveria... isompi lapsi kaipailee kavereita leikkeihin ja juonitteluun ;) olen iältäni 23v. poika on 1v 3kk ja tyttö 2kk... isäkin perheestä löytyy iältään 30v. mut...
  6. M

    Helsinki

    Hei olen vähän aikaa sitten muuttanut puistolaan mieheni ja kahden lapseni kanssa. Poika on 1v 2kk ja tyttö on 5viikkoa. olisi ihanaa saada seuraa muista lähi seudun äideistä. käydään vaik lasten kanssa lenkillä tai leikkipuistossa tai missä vaan jos kaipaat todellista, rehellistä...
  7. M

    kirjota ihmeessä

    olen 23v nainen helsingistä... mul on 10kk poika ja uudella massu asukilla on laskettuaika 22.11.2004... tuomikoski_minna@hotmail.com

Yhteistyössä