Hakutulokset

  1. P

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Mulla kanssa esikoista odottaessa auttoi huonoon oloon noi rannekkeet. Suosittelen! Nyt en ole vielä tarvinnut, kun syön muutaman tunnin välein mahd. raskausdiabeteksen takia.
  2. P

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Niin ja mulla on ainakin auttanut tukkoisuuteen suolavesi-nenäsuihke apteekista ja huuhtelu suolavedellä.
  3. P

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Onnea kaikille uusille odottajille! Fetajuustoa olen kyllä itse syönyt silloin tällöin, tarkistan vain, että pästöroitua kuten yleensä on. Noista siemenistä tuli Eviralta uusi suositus, ettei kauheasti saisi syödä raskaana, normaalistikin suositellaan vain 2rkl päivässä ja lapsille tais olla 1...
  4. P

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Onnea kaikille uusille ihanista plussista! Kyllä ne viivatkin siitä vahvistuu,kun raskaushormonia enemmän kehossa. (y)
  5. P

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Kukha samoilla viikoilla ollaan. Mua on alkanut väsyttämään enemmän ja itkupotkuraivaritkin oon saanut..finnejä alkanut tulemaan naamaan (just eilen ajattelin,että missäköhän ne on..), ja ruokaa on saatava heti,muuten tulee etova olo ja kauhea kiukku ja hikoilen ja palelen vuoronperään..lisäksi...
  6. P

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Pahoittelut keskenmenosta! Mua on aina käsketty seuraamaan tilaa raskaustesteillä ja viim.kahden viikon päästä ollut jo nega.(tietty riippuu raskauden kestosta) olen myös halunnut käydä ultrassa varmuuden vuoksi tarkistuttamassa, että kaikki tyhjentynyt. Pakollistahan ultraaminen ei ole km jlk.
  7. P

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Onnea uusille plussanneille! Viizplus maksalaatikkoa tai muita maksaruokia ei saa syödä raskaana. Jouluruuista on myös raaka kala, pästöroimattomat juustot tai maitotuotteet kiellettyjä raskaana. Itse ajattelin syödä lämminsavustettua kalaa, joka kai ihan ok raskaana. Piparit ym. Herkut jää...
  8. P

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Maimo,ekalla neuvolakäynnillä puhutaan vaan, ei mitään ihmeellistä..ja kyllä keskenmenon huomaa nimenomaan vuodosta ja kivuista..ei sitä voi olla huomaamatta..ei kannata murehtia oireettomuutta,mullakin ekassa raskaudessa niiden tulo kesti,mutta nyt kun useampi raskaus takana niin kroppa muistaa...
  9. P

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Heti,kun ajattelin, että oireet heikommat, niin alkoi jotkin ruuat ällöttää..mustikkakeittokin maistui ihan kamalalle..ja väsy iski..aloin sekoilla jo, et joulu on nyt viikonloppuna..väsymystä ei helpota se, että esikoinen valvottaa..no mutta onneksi tuli taas vahvempia oireita!☺
  10. P

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Niin ja tervetuloa haaveilijanaolo!
  11. P

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Tänään pärähti 5 viikko käyntiin ja tein testin sen kunniaksi..onneksi näytti jo vahvempaa viivaa, vaikka oireet on olleet ehkä heikompia pari päivää.
  12. P

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Tervetuloa Kukha! Itsekin uusi tässä ketjussa. Sain just varattua neuvolan tammikuun 11.pvä, saa nähdä joudunko perumaan, toivottovasti ei..ärsyttää,kun sydänääniä ei kuunnella vielä silloin,pitäis taas kärvistellä vkolle 12, ekaan ultraan..aiotteko mennä alkuraskauden ultraan...
  13. P

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Mullakin viime onnistuneessa raskaudessa paljon menkkakipuja ja oli vaan kohdun kasvukipuja. Tsemppiä kaikille, paljon positiivisia ajatuksia!!(vaikka kyllä se keskenmenon pelko mullakin kummittelee koko ajan mielessä)
  14. P

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    En ole vielä varannut neuvola-aikaa, jospa uskaltaisin lähipäivinä.. kotipaikkakunnan neuvolasta ajattelin varata. Välillä oireita on vähemmän, jolloin ihan pelästyy, mut onhan tämä vielä niin alussa..väsymystä tuntuisi olevan vähemmän,kuin viimeksi, tosin menen aika aikaisin nukkumaan esikon...
  15. P

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Piti vielä liaätä oireisiin järkyttävä suun kuivuminen ja jano,josta kärsin normistikin,mutta raskausaikana pahenee..lisäksi nenä tukossa. Tuntuu, että nyt kaikki oireet alkaakin nopeammin ja voimakkaampina, kun toinen lapsi kyseessä,jotenkin kroppa muistaa ikäänkuin edellisen raskauden. Raskaus...
  16. P

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Olisi siis rvko 4+3
  17. P

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Hei,liittyisin joukkoonne jos sopii?Plussasin lauantaina ja varovasti iloitaan tästä toisesta lapsesta, koska takana on niin paljon alkuraskauden keskenmenoja. Kauan saatiin taas odotella;1,5v samoin kuin esikoisenkin kohdalla. Toivottovasti tämä nyt vaan pysyy matkassa. ☺ Raskausoireita on jo...

Yhteistyössä