Hakutulokset

  1. Rusakkonen

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onkohan tämä Kirsillevauva? No sitten kai Sinun pitäisi laittaa vielä hetkeksi uusi salasana, jos haluat pitää yhteyttä. 😅 Olisi ollut mukavaa pitää yhteyttä, mutta hyvää jatkoa, jos en enää Sinusta kuule!
  2. Rusakkonen

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Jollain niistä Rigan klinikoista oli kai ylempikin ikäraja; jokin uusi klinikka kait. Sitten on vielä Kreikka, Kypros ym. Euroopassa. Mulla tosiaan oli myõs onnistuneissa raskauksissa minimilääkitys siinä mielessä, että oli vain se estrogeeri ja progesteroni. Tosin niiden annokset olivat isot...
  3. Rusakkonen

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi harmi, kun tunnukset hävinneet. Jos joskus haluat pitää enemmän yhteyttä, laita vaikka viesti ja pidetään yhteyttä vaikka Facebookissa!
  4. Rusakkonen

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ihanaa kuulla Sinusta! Meillä on siis pikkuneiti nyt 1 v vanha. Sydänleikkaushan oli kesällä ja onnistui erinomaisesti. Meillä on vielä tartuntavälttely meneillään, ei siis menty musiikkileikkikouluun vielä syksyllä. Tyttö on pysynyt terveenä. Hän on oikein iloinen ja tykkãä ihmisistä, kasvaa...
  5. Rusakkonen

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moi!!!!! Mullahan on ainoastaan kolmipäiväiset morulat tarttuneet. Aika hyvin: 100 prosentin onnistuminen kahdesti 3-päiväisillä moruloilla. Siirrot numero 9 ja 16, enkelipoika 36. rv ja maanpäällinen tyttö. Meidän tyttöhän on nyt hiukan yli vuoden. ❤ Ehdottomasti suosittelen siis...
  6. Rusakkonen

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Hei! Kivaa lukea kuulumisia! Varsinkin, kun en ns. yleisesti ottaen niin paljon vauvoista tiedä, omistani vaan. Aina siis oppii uutta. Tyttäreni on nyt siis hiukan yli 7 kk vanha, ja tietenkin aivan ihana. ❤ Isoin juttu meillä oli se sydänleikkaus, joka nyt on tehty, ja se onneksi onnistui...
  7. Rusakkonen

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ottaisin varmaan sen paketin... Mitä, jos haluaisitkin yrittää sitten vielä toista? :-)
  8. Rusakkonen

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Miten Sinulla menee @Chiarina46, onko uusi yritys tulossa? Uskon, että vielä onnistut!
  9. Rusakkonen

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Varmasti hyvä mahdollisuus onnistua lahjamunasoluilla. Minäkin olin raskauden alkaessa ensin 46 (enkelipoika) ja sitten 49 (tyttö, nyt 6 kk), molemmat lahjamunasoluista. Ei aikaisempia raskauksia. Minulla olivat kyseessä siirrot 9 ja 16, mutta 10 noista siirroista tehtiin omilla munasoluilla.
  10. Rusakkonen

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ja onnea tärpistä! ❤️
  11. Rusakkonen

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos @kirsillevauva, @Chiarina46 @Samppa40 ja mahdolliset muutkin muistamisesta. ❤ Tyttäreni leikattiin heinäkuun loppupuolella parin varaslähdõn eli leikkauksen siirtymisen jälkeen. Kaikki meni oikein hyvin. Sairaalassa vierähti kaksi viikkoa, ja päästiin sitten kotiin toipumaan. Syyskuun...
  12. Rusakkonen

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @kirsillevauva ja muut, Kiitos muistamisesta! Isoin kuuluminen meiltä on se, että meidän vauvamme menee nyt alkavalla viikolla sitten siihen avosydänleikkaukseen (Helsingissä). Tämä on pelottavaa, mutta tyttäreni kyllä tarvitsee tämän leikkauksen. Raskasta on myös se, että isäni joutui...
  13. Rusakkonen

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Facebookissa on yli 50-vuotiaiden TTC/Pregnancy/Caring for Babies -ryhmä. Maailmalla on vaikka kuinka paljon 54-55-vuotiaita, jotka saavat lahjasoluilla lapsia. Eli ikä ei merkitse lahjasoluissa, jos muuten terveyttä riittää. ❣
  14. Rusakkonen

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @Karhurouvanen miten menee?
  15. Rusakkonen

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei, Toivotaan vielä parasta. Itse en ole uskaltanut viimeisimmillä kerroilla testata ennen kuin vasta 14. päivänä siirron jälkeen. Ja itse asiassa en ole koskaan testannut itse. Se on aina ollut verikoe. Lahja-alkio on varmasti hyvä idea tarvittaessa. Tsemppiä! ❤️
  16. Rusakkonen

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Chiarina46 onko kyytiläinen nyt mukana? Tsemppiä! 😀❤️
  17. Rusakkonen

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Vau, mikä ferritiini! Mitä rautaa käytät? Mulla putoaa aina ferritiini ja sitä saa tankata ennen alkionsiirtoa. Hemoglobiini tosin mulla silti on yleensä hyvä. Täällä kuuluu ihan hyvää, vauvallakin tuli 5 päivän jälkeen kakka tänään, niin voi huoata helpotuksesta! 😅 Yritetään saada vatsaa...
  18. Rusakkonen

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @Karhurouvanen olenko missannut synnytyskertomuksesi? ❣Oliko alstiesynnytys ja menikö se suunnitellusti? Miten teillä menee? Meillä oli pari viikkoa sitten ristiaiset ja nyt Vauva sai 1. Kela-kortinkin! 😅
  19. Rusakkonen

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei! Mitä kuuluu? Onko vappuviikolla seuraava siirto tulossa? Onnea matkaan! ❣
  20. Rusakkonen

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Varmasti icsia voi pyytää, mutta siitä ollaan kyllä useampaa mielta, onko se parempi kuin ivf. Voi koettaa 50-50?

Yhteistyössä