Hakutulokset

  1. Onnsku

    Täältä sais hakee sohvan ja kaupan päälle pari sohvaperunaa;)

    Vitsi mikä sohvanvaltaus täällä tänään. Esikoisella alkoi eilen flunssa ja kipeenä haluaa aina maata sohvalla. Minä olen tarjoilija ja palvelija, palvelusväkeä ja orja :D 3 vee keksi aamulla, että hänellä on vatsa kipeä. Ei oikeesti ole, mutta ihanaa pötkötellä sohvalla. Täydellinen...
  2. Onnsku

    Meinnako bb Toni nyt oikeesti kilahtaa? Vai saiko se tupakkaa?

    Sori, en löytäny bb-ketjua :ashamed: Eilisessä lähetyksessä ainakin sai sen kuvan, että rajoilla mennään :/
  3. Onnsku

    Kissat tekee musta kohta hullun!

    Mikä himputti noita vaivaa :kieh: Varsinkin tuo puolivuotias alkaa käydä hermoille. Se on saanut matolääkkeet kotona ja eläinlääkärillä loishäädön 2 vko sitten. Se söis KOKO AJAN. Tonkii ja penkoo ja etsii ruokaa. Kelpaa kaikki, leivät, puolukkahillo, oikeesti mikä vain. Kulkee pitkin...
  4. Onnsku

    Eihän hiiret tuu sänkyyn, jos ne pääsee jostain sisälle?

    :ashamed: Mulla kasaantuu nää fobiat nyt samalle viikolle ja alan ylikuormittua. Viime yönä hiiri vilisti jossain välikatolla ja mielikuvitus alkoi lentää. Sanokaa nyt edes ettei ne kiipeä sänkyyn :x
  5. Onnsku

    Natural Med ja ilmainen Venetsian matka

    Anoppi sai postissa kirjeen, jossa tämä ko. "firma" tarjosi hänelle ilmaisen Venetsian matkan. Luettiin se moneen kertaan, mutta ei sieltä löytynyt mitään pienellä präntättyä, että olis joku ehto.. Hän on muistaakseen vaan kerran ostanu sieltä yhden purkin jotain, mutta siitä on jo aikaa...
  6. Onnsku

    Halloweenpuvusta kysymys..

    Tää ei nyt ymmärrä. Se on musta pitkä hame, jossa on se halkio?? siis niin ylös, kylkeen saakka, että minkähänlaiset kalsongit sinne alle kuuluu laittaa? :ashamed: Ajattelin mustat verkkosukkikset kuten kuvassa olevalla naisella. Saa tietty vähän sexykkyyttä olla, mutta ei kai sieltä voi...
  7. Onnsku

    Haluaako joku mun oksennusfobian, voin ottaa vaihdossa vaikka sikanuhan..

    Poika kertoi koulusta tullessaan, että kahdella luokkakaverilla on oksennustauti :x :x :x Yööökkk!!!! Käsidesipullo esiin :ashamed: Tää on mun painajainen :ashamed:
  8. Onnsku

    Täytyis jotenkin nollata tilanne, kun vallitsee niin tylsä mieliala

    En tiedä miten nää murheet nyt kasautuu. Ja tää harmaus ja pimenevät illat. Päätä särkee eikä saa itteään niskasta kiinni. Pelottava ajatus, että olis joku syysmasennus tulossa. Ei oo kyllä ennenkään ollu :/ Aikasemmin valitin täällä loka ja marraskuun tylsyyttä, mutta nythän siitä on...
  9. Onnsku

    Onkohan ihan ehdoton juttu, että purkkiruokia ei saa lämmittää uudelleen?

    Monesti menee puolet hukkaan, kun tulee lämmitettyä kaikki kerralla.. :/
  10. Onnsku

    Otetaankos? (ei raskaanaoleville;)

    Kupponen kuumaa Xante-kaakaota, olkaa hyvä :p
  11. Onnsku

    Tankkaako noi kissat talvea varten?

    Syövät ihan hulluna. Koko ajan ja paljon =) Tuo rääpäle 5kk vetää samaan tahtiin kuin iso kollikin ja änkee jääkaappiinkin, kun vähänkin raottaa :D Päivässä tyhjenee kuivaruokaboxi plus muut päälle.. Juu, madotettu on =)
  12. Onnsku

    Käytiin siellä lääkärissä sen päänympäryksen vuoksi..

    ..ja saatiin lähete jatkotutkimuksiin :'( Mä panikoin toivottavasti turhaan. Ja toivon myös, että johtui mittauksesta, että pää oli muutaman millin isompi kuin 2 viikkoa sitten.. Ja eikö ole mahdoton ajatus, että aivokasvaimen takia lapsella olisi iso pää? Jo senkin takia ettei ole...
  13. Onnsku

    Mielleyhtymiä automerkeistä ja niiden omistajista:)

    Tää on ehkä vähän tyhmää yleistämistä, mutta mun mielestä: Lääkäreillä on Jaguar ja sit sellasilla työmaaduunareilla on Dyna :D Ja tosi usein pakettimersua ajaa komee mies :ashamed: Tuleeks teillä mieleen jotain? Vähänkö oon outo :whistle: :ashamed:
  14. Onnsku

    Cerazette kuukautiskipujen/endon hoitoon, kokemuksia?

    :flower: Olisi kiva kuulla onko ollut apua ja jos joku tietää mihin se perustuu.. Resepti olis, mut en oikein tiedä :/
  15. Onnsku

    Mä rakastan vanhoja pappoja:)

    Sellaiset yli 90v. papat on jotenkin niin sulosia :heart: Kaupan kassalla tänään juttelin yhden ihanan kanssa. Se on niin söpöä, kun ne kaivaa pienestä kukkarosta aina sen tasarahan :D Ja korvaläpät ja isot lantsarit jalassa =) Tosi tosi vanhat on kaikki ihania, mutta ei...
  16. Onnsku

    Miksi mä haluun aina kaikkein kalleimmat kengät?

    http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=34999&productId=246084&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= En ole yhtään kenkäihminen, mut nyt on pakkomielle saada jonkunlaiset saapikkaat. Ajattelin käyttää Elloksen -50 prossaa niihin, mutta.. Hintaa jäis silti 90e :/...
  17. Onnsku

    Onko ekaluokan opettajan menettelytapa mielestänne oikein?

    Meillä on todella ihana ekaluokan opettaja :heart: En mitenkään hakemalla hae hänestä "virheitä", koska eihän kukaan ole täydellinen. Mua vaan häiritsee sellainen kuin "julkinen nöyryytys". Jos esimerkiksi joku on varastanut kaupasta tikkarin tai jäänyt pois koulusta sen takia, että on...
  18. Onnsku

    Jekutin mun miestä.. vähän;)

    Käväisin gynellä ja tehtiin sitte ultra, kun noita kystia tuolla asustaa :/ Sain kotiin ne kuvat ja eihän miehet niistä silleen ymmärrä :whistle: Pokka ei riittänyt kyllä kamalan pitkälle, kun miehen ilme oli enemmän kuin :o :ashamed: :ashamed:
  19. Onnsku

    Meidän taaperolle saattaapi tulla kylmä talvi

    Ei sitten millään suostu pukeutumaan :kieh: Monta viikkoo ensinnäkin samat vaatteet ( pesty tietty välissä ). Aina se sama "rokkihuppari" ja samat housut. Sisällä ollessa yötä päivää uimasortsit :headwall: :headwall: Ja vain "mönkkärikengät" tai "hyppykengät", aargghhh!!!! Ja vain...
  20. Onnsku

    Jotenkin outo meininki täällä tänään:/

    Koko päivän, sen mitä olen välillä piipahtanut palstalla, ihme riitelyä ja väittelyä ja toisten haukkumista ym. Hö! :/

Yhteistyössä