Hakutulokset

  1. K

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Näettekö te edes tuossa mitään? :LOL:
  2. K

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Ihanaa, @miniminimini !! Täällä kp 25/26-30, dpo 12 tai jotain. Taas haamua. Ihan normaalivalossa kikkailematta nähtävissä, mutta jostain syystä todella huonosti saan kameralla vangittua, joten jääpi tänne laittamatta.
  3. K

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Mininen85 ja @Röllykkä , haamuttelin eiliseen asti, mutta sieltähän ne menkat alkoivat tänä aamuna! Eli yk 7, kp 1/26-30 :cautious:
  4. K

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Moikka, leidit! Kp 26/26-30, dpo 11: haamu/viivanpaikka. Joko se @ahmis kävi ultrassa??
  5. K

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Väärä hälytys; menkat alkoi! Yk 6, kp 1/28-30
  6. K

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Nonii, eipä tullut yhtään selkeämpää viivaa, mutta vuotokaan ei ole vielä alkanut, joten toivo elää :love:
  7. K

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Moikka! Kp 28/26-30: haamujen haamu testattu päiväpissasta. Aamusta asti ollut armoton kuvotus. Saapa nähdä, miten tämä tästä etenee vai tuleeko täti kylään. Tulen huomenna kertomaan, mikä oli aamu-uiton tulos :whistle:
  8. K

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Moi! @eppula , kiitos kysymästä! Täällä alkoi illalla yk 5, kp 1/26-30. Jäi kyllä tosi lyhyeksi tuo kierto nyt... En testaillut ovista viime kierrossa enkä taida testata nytkään. @miniminimini pidetään peukkuja! Muillekin tsemppiä :)
  9. K

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Holaa, Onnea @ahmis ! Olipahan melkoinen plussakierros! Täällä kp 2/28-30, yk 4.
  10. K

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Moro! Onnea @Idaiines ja @Oliivipuu79 !!! Pidän peukkuja teille! Täällä kai vasta dpo 11, testit negaa. Ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Flon mukaan menkkojen pitäisi alkaa perjantaina, mutta jos kierto on 28 kuten aiemminkin, niin pitäisi alkaa jo keskiviikkona (jolloin luteaalivaihe jää...
  11. K

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Täällä kai dpo 8 eikä mitään oireita. Mun on kovin vaikea verrata ensimmäisen raskauden alkuajan tuntemuksiin, koska raskaus ei ollut suunniteltu. Silloin muistan ihmetelleeni, miksi tissit on niin kipeät niin pitkään ennen menkkoja (joiden oletin alkavan ihan justiinsa), mutta en kuitenkaan...
  12. K

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Moi! Täällä vasta dpo 4. Milloinkahan sitä kehtais jo alkaa testaamaan? :D @Oliivipuu79 Plussavoima olkoon kanssamme!
  13. K

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Omanapahehkutus: Mä sain vihdoin ovisplussan! (y)(y)(y) Illalla peitot heiluu! :whistle:
  14. K

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Huomenta! @ahmis Mulla nyt kp 13/28, Flon mukaan ovis tänään. Olen tikutellut perjantaista lähtien 2-3 kertaa (!!) päivässä, mutta ei ole vielä plussaa tullut. Ovislimat alkoivat eilen illalla. Päätä särki (ihan oikeasti :ROFLMAO:) ja väsytti niin kauheesti, etten jaksanut petipuuhia edes...
  15. K

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Mininen85 Hurjasti onnea! Täällä kp 10/28 SmartPostissa odottaa kasa ovistestejä, pitäis varmaan käydä hakemassa :D Mulla nyt kauhean tyyni olo yrittämisen suhteen. Aiempina kiertoina ollut jotenkin turhautunut olo.
  16. K

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    3-kymppiset toista lasta yrittävät Esmenet | 38v | yk12 | kp28/28-37 | esikoinen 11/12 Kukkurainen | 35v | yk3 | kp 3/28 | esikoinen -12 Mininen85 | 32v | yk19 | kp20/25 | esikoinen 08/07 Oliivipuu79 l 38v l yk5 l kp28/26-31 | esikoinen5/16 Qmeilija | 30v | ykX | kpXX/26-30 | esikoinen -11...
  17. K

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Hyvää uutta vuotta kaikille! Täällä kp 28/28. Ei menkkoja, testi negaa. Tissit hieman arat, mutta muuten EI MITÄÄN oireita mihinkään suuntaan. Kahdet aiemmat menkat ovat alkaneet kuvotuksen kera, mutta nyt ei ole sitäkään oiretta. Muistelinpa tuossa, että mulla tuli ovislimaa kyllä myös sen...
  18. K

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Esmenet en saanut plussaa myöhemminkään. Voihan se olla, että minulla huippu näkyy vain pienen hetken, joten en ole testannut oikeaan aikaan. Talletuksia tehtiin kuitenkin oletetun oviksen aikaan ihan kiitettävästi. :) Tavallista oviksen jälkeistä kuivaa kautta ei nyt ole näkynyt! Uskallanko...
  19. K

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Helou kaikille! Miten menee? Täällä kp 14. Flo'n mukaan ovulaatiopäivä, limojen mukaan myös, MUTTA tikku sanoo EI. Että mitähän kettua? Toki tikutan tässä nyt vielä illalla ja huomenna pariin kertaan, ja peittojakin meinaan heilutella, mutta pikkasen ihmetyttää! Saatteko te aina bongattua...
  20. K

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Jahas, täällä alkoikin jo kp 1, yk 2! Ilmeisesti kierto on nyt tuon 28 päivää. Muoks. En aamulla testannut, koska unohdin testin töihin. Äsken kävin kauppareissun yhteydessä apteekissa, mutta en onneksi ehtinyt testata, kun jo vuoto alkoi. :)

Yhteistyössä