Hakutulokset

  1. N

    fragile x lapsi, kenelläkään?

    Ja tuota on tutkittu vain vähän. Eli voi olla enemmänkin.
  2. N

    fragile x lapsi, kenelläkään?

    Oireyhtymän aiheuttavan perintötekijän kantajia voivat olla sekä terveet naiset että terveet miehet. Oireyhtymän esiintyvyydeksi länsimaissa pojilla on arvioitu noin 1:5 000 ja tytöillä noin 1:10 000. Terveitä perintötekijän kantajia on noin 1:250-380 naisista ja 1:800 miehistä...
  3. N

    Raskaana vaikka testi negatiivinen?

    Heips, Mulla vähän sama tilanne eli liian aikaisin(minullr 2vko) tulivat niukahkot menkat, ja jo ekasta viikosta lähtien on ollut alavatsa kipua ja rintojen kuumoitusta ja kipua/ pistelyä, nyt ens viikolla, jos raskaana, niin ois 8vko, ja pisimmän kierron mukaan 48 tai jotain kierto eli pitäs...
  4. N

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Jep samaa mieltä olen kajo88, että epätodennäköistähän se on, mutta oireet kummittelee vaan mieltä, ensi kierron noitten jälkimmäisten pitäisi ehkä alkaa ensiviikolla, ja jostain luin että hormonit alkaisivat nousta 50pv ja korkeimmillaan 70pv en tiedä onko luotettava mut 50pv tulee ma joten...
  5. N

    Kiinnittymiskivut yms. siihen liittyvät oireet?

    Jatkoa tuohon, että muutama viikko tuon jälkeen alkoi niukempi mitä yleensä vuoto ja kirkkaan punaista väriltään en tosin tiedä olivatko valekuukautiset, edelleen kipua alavatsassa ollut ja tuossa viime lauantaina todella kovat kivut, ja vähäistä valkovuotoa ollut melkein kokoajan. Ja rintojen...
  6. N

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Itse olin tuossa lokakuun lopulla osittain suojaamattomassa ja menkat olivat juuri loppuneet ja alkoivat ed. Maanantaina, sen jälkeen pari päivää yhdynnän jälkeen halu oli suurta niinku aina menkkojen loputtua muutama päivä niiden jälkeen. Noin viikon sen jälkeen kipuilua alavatsassa, viiltäviä...
  7. N

    fragile x lapsi, kenelläkään?

    Heips, Olen itsekkin kantaja, joka todettu jo aikoja sitten ja olen tiettävästi sukuni ainoa tosin isäni oli jo kuollut kun asiaa tutkittiin hänen syöpänsä takia, jolloin minulta se kantajuus löydettiin, äidillä sitä ei ollut. Vaikka oireita ei ollutkaan, ainakaan siihen rinnastettavaa, minulla...

Yhteistyössä