Hakutulokset

  1. L

    mahallaan nukkuminen

    Kertokaapas fiksummat, voiko mahallaan nukkuminen vahingoittaa vauvaa?? ei siis alkuraskaudessa mut tuolla rv30kympin tienoilla??
  2. L

    keskenmenoko?

    mulla on epäsäännöllinen kierto ja alko tulee ruskeeta vuotoo kaks viikkoo sit ja välillä tulee ihan verta ja sit taas ruskeeta ja koskee toho keskelle alamahaa. en oo tehny raskaustestiä. voi olla myö menkat!? minkälaista vuotoo tulee jos on keskenmeno? tsemppiä kaikille =)
  3. L

    tapiolan asiakkaat

    Olen tekemässä korvaushakemusta Tapiolan lapsivakuutuksesta. mitä tarkoittaa paperin alaosassa tuo "korvaushakemus Kelan paikallistoimistolle/työpaikkakassaan"? Ollaan käytetty Kelan suoraveloitusta lääkärikäyntien yhteydessä. Tuleeko tuo kuitenkin täyttää? Entäpä, onko totta tosiaan että...
  4. L

    tapiolan asiakkaat

    Olen tekemässä korvaushakemusta Tapiolan lapsivakuutuksesta. mitä tarkoittaa paperin alaosassa tuo "korvaushakemus Kelan paikallistoimistolle/työpaikkakassaan"? Ollaan käytetty Kelan suoraveloitusta lääkärikäyntien yhteydessä. Tuleeko tuo kuitenkin täyttää? Entäpä, onko totta tosiaan että...

Yhteistyössä