Hakutulokset

  1. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänään kun testasin niin en nähnyt mitään viivaa mutta oireet kyllä entisellään! Voiko olla että haamut vahvistuukin uudelleen vielä lähempänä? Menkat odotettavissa vasta la tai su!
  2. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä tämä on piinaavaa. Mun haamut taisi vielä viimeviikolla olla jäämiä otrivellesta. Nyt inssistä se 10pvää ja olo vaihtelee suurimmasta epätoivosta isoimaan varmuuteen että joku on nyt toisin! Mahassa kaikenlaisia tuntemuksia, alavatsassa ja vasempien kylkiluiden alapuolella. Lämpö...
  3. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä minä näen varsinkin alemmassa selkeän haamun!! :love: vahvistumisia!! Minä koetan odotella ja testaan vasta huomenna.. mahakivut kyllä mietityttävät, jänniä nuo nippailut? Välillä hyvinkin tuntuvia o_O
  4. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tässä nyt iltapäivän tulos.. aiempi oli siis eiliseltä. Entiedä miten kuvassa näyttää mutta minusta on selvempi nyt o_O
  5. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tuun ehkä hulluksi tän epätietoisuuden kanssa! Raskaustesti verikoe on vasta 23.10. Oireina siis jatkuva väsy ja sellainen öllötys.. miehen hengitys "haisi" eilen ihan tosi imelälle, ihan ihmeelliselle! Lämmöt varsinkin illalla sen 37, normi lämpö on 36,2. Luulin toissapäivänä sairastuvani...
  6. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moikka kaikille! Täällä uusi piinailia... inseminaatio tehty 6.10, eli nyt dbo8. Oireita kai pahoinvoinnista lämmön nousuun, mutta jos joku ihana osaisi sanoa mielipiteesä mun eiliseen testiin nin olisin kiitollinen!! :love:

Yhteistyössä