Hakutulokset

  1. M

    Monikko-odottajat 2020

    Hienoa!:love: Minäkin sain tuon "diagnoosin" nt-ultrassa, mutta minulla se harmillisesti muuttui mono-di -raskaudeksi seurantakäyntien ja lisätutkimusten myötä. Eli omat vesipussit mutta yhteinen istukka ja suonikalvo. Näin ollen myös enemmän riskejä:confused:
  2. M

    Monikko-odottajat 2020

    Ymmärrän hyvin, että fyysinen työ uuvuttaa, eikä mitään ylimääräistä jaksaisi Sellainen olo mullakin oli koko alkuraskauden ja on edelleen kun kova väsymys on päivittäistä ja vatsa kasvaa kovaa vauhtia Nyt lepäät oikein hyvällä omallatunnolla ilman itsesyytöksiä ja teet asioita joista tulee hyvä...
  3. M

    Monikko-odottajat 2020

    Selvisikö nt-ultrassa, onko sikiöillä yhteinen vai erilliset istukat?:)
  4. M

    Monikko-odottajat 2020

    Onnea vierailija, @Tilliäiset20 ja @Smiuge kaksosuutisista!:love: Luulin, ettei kukaan löytäisi tätä aloittamaani ketjua, mutta onneksi tulin tänne pitkästä aikaa kurkistamaan, mikä on tilanne:D Kyllä tämä kaksosuutinen oli itselle aika shokki ja hetki siinä meni, että mieli ja tunteet...
  5. M

    Syyskuiset 2020

    Kyllä se kieltämättä hieman mietityttää juuri tämän raskauden kannalta. Tänään juuri googletin "koronavirus ja raskaus" saamatta mitään järkeviä osumia. Kai se on vaan pidettävä huolta hyvästä käsihygieniasta ja vältettävä suurissa väkijoukoissa liikkumista, mikäli virus alkaa levitä nopeasti...
  6. M

    Syyskuiset 2020

    Mä oon pitkään viettänyt hiljaiseloa, lukenut teidän viestejä täällä taustalla ja elänyt mukana:love: Mulla on ollut aika huonovointinen ja vaikea alkuraskaus, eikä oikein mitään ole jaksanut:( Nyt viikkoja 11+6 ja alkaa elämä vähitellen voittaa(y) Mulla todettiin jo 7+0 kaksosraskaus ja tänään...
  7. M

    Monikko-odottajat 2020

    Löytyykö täältä muita monikko-odottajia? Täällä kovasti kaipailen vertaistukea muilta odottajilta/äideiltä:) Itse sain kuulla odottavani kaksosia kolmisen viikkoa sitten ja aikamoista ajatusmylläkkää tämä on ollut raskausoireista puhumattakaan. Itsellä raskausviikkoja tällä hetkellä 10+3 ja LA...
  8. M

    Syyskuiset 2020

    Täällä on sulateltu eilisen varhaisultran uutisia yön yli. Ultrassa näkyi kaksi vahvaa sykettä ja kätilö toivotti tuplaonnea:love::love::eek: Ollaan oltu miehen kanssa aika shokissa mutta onneksi tätä uutista on aikaa sulatella ja tottakai hyvin onnellisia tästä ollaan:barefoot::barefoot:. Nyt...
  9. M

    Syyskuiset 2020

    Mulla aivan samanlainen krapulainen olo kaikki hereilläoloajat:sick: Ja oon kanssa alkanut heräillä öisin, mikä on ärsyttävää! Ainakin kerran täytyy käydä vessassa ja aamulla saatan herätä aiemmin kuin olis tarve, eikä sitten nukuta ollenkaan...:eek:
  10. M

    Syyskuiset 2020

    Mulla alkoi torstaina (6+0) järkyttävä kuvotus. Iltaisin meen nukkumaan huonovointisena ja aamulla herään huonovointisena:sick: Oksentaa ei ole vielä onneksi tarvinnut. En muista tällaista ollenkaan esikoisen kohdalla:eek: En normaalisti nuku päikkäreitä, mutta tänäänkin nukuin kahdet:sleep...
  11. M

    Syyskuiset 2020

    Löysin glykyrritsiinittömiä salmiakkeja Namituvalta ja vielä asiakaspalvelusta varmistin, mitkä tuotteet ovat turvallisia. Paikallisesta Cittarista löysin kyseisiä salmiakkeja ja kyllä auttoi pahimpaan himoon:p Kannattaa tsekata namitupa.fi(y) Lainaus Namituvan sivuilta: "Lisäksi valikoimassa...
  12. M

    Syyskuiset 2020

    Olin mehiläisessä ultrassa muusta syystä viime syksynä ja minullakin maksoi tuon päälle 200€. Mulla on sellainen käsitys, että erikoislääkärit hinnoittelee Mehiläisessä palvelunsa itse, joten saattaa löytyä halvemmallakin? Mutta en mene tästä takuuseen.
  13. M

    Syyskuiset 2020

    @Kerttu20 mullakin laskettu aika vikoista kuukautisista laskettuna 17.9. ja tänään menossa 5+1:love:
  14. M

    Syyskuiset 2020

    Tägäys onnistui hyvin:) Hienoa, että osaavat neuvolassa noin hyvin neuvoa, mitä kannattaa tehdä(y) Itse tosiaan varasin yksityiseltä tuon varhaisultran ja aloin miettiä tuliko aika varattua liian aikaisin, mutta kiva sinne on mennä katsomaan onko tyyppi mukana ja sykkiikö sydän:love: Tää...
  15. M

    Syyskuiset 2020

    @Kerttu20 Mulla selkein raskausoire on ollut paniikinomainen nälkä, jonka iskiessä on pakko saada ruokaa HETI. Esikoisen kohdalla oli sama juttu ja joitain raskausviikkoja eteenpäin se sai aikaan myös järkyttävän kamalan olon. Katsotaan kuinka nyt käy. Täällä vasta menossa rv4+4. Lisäksi on...
  16. M

    Syyskuiset 2020

    Onneksi olkoon @Kilppari83!:love: Mielestäni tuo yksi vahva tulos riittää(y) Meillä päin neuvotaan olemaan neuvolaan yhteydessä heti, kun tekee positiivisen raskaustestin. Tärkeimmille ihmisille kannattaa kertoa, kun se itsestä parhaalta tuntuu. Ensimmäisessä raskaudessa odotimme viikolle 12...
  17. M

    Syyskuiset 2020

    Heippa kaikki! Mä ehkä uskaltaudun myös remmiin:love: Tein tänään positiivisen raskaustestin ja laskettu aika olisi 17.9., ja synnytyssairaala PHKS. Toista lasta odotetaan:)

Yhteistyössä