Hakutulokset

  1. I

    Toiveissa vauva 2021

    @Alinna86 todella epäreilua ja surullista. :( mielettömästi voimia. Mulle voi laittaa + perään. Menkat 4 päivää myöhässä. <3 Elikkäs tänään olisi 4+4.
  2. I

    Toiveissa vauva 2021

    Onnea Talvilintu! Mä sain jälleen tänäänkin dpo 13 plussan, mut niin haalean että mies ei nähnyt sitä :( Äiti kyllä näki kuvasta (juuri ja juuri). Meinasin jo pelästyä kun ensin ei tullut mitään, mut parin minuutin päästä ilmestyi hailakka viiva. Tuntuu et pari päivää sitten oli myös enemmän...
  3. I

    Toiveissa vauva 2021

    Kuulostaa hyvältä! Mulla on dpo 11 ja oireita on, testiin sain tosi haalean, mut vahvemman viivan kuin eilen La ois yhden laskurin mukaan 6.8. pe pitäisi alkaa menkat, katsotaan alkaako.
  4. I

    Muiden kokemus haamuviivoista r-testeissä?

    Mä oon tehnyt todella paljon raskaustestejä, myös jotain RFSun, enkä oo ikinä niillä saanut viivanpaikkaa Mä oisin ostanut huomiseksi pregchekin, mut siinä pakkauksessa ei lukenut herkkyyttä niin päädyin RFSUN 10mIU testiin. Katsotaan mitä tulee. Sofi one stepillä oon kyllä saanu viivanpaikkoja
  5. I

    Toiveissa vauva 2021

    Päivää, Täällä pahoinvointi pahenee. Eilen oli etovaa oloa, mutta nyt on niin että joutuu avaa parvekkeen oven kun muu perhe söi lohipastaa, hyvä etten laatannut.. Tänään dpo 10, kp 30/29-39
  6. I

    Toiveissa vauva 2021

    Tosi rankka tilanne teillä, ei oikein löydy sanoja :( Varmaan olet jo keskustelu avun piirissä? Ihanaa kuitenkin, että teillä jopa 75% mahdollisuus saada terve vauva <3
  7. I

    Toiveissa vauva 2021

    Mitäs Toive23 ja Talvilintu, oletteko testanneet tai mitään oloja? Mulla tänään tosiaan dpo 9. Eilen testasin negan, mutta tämän päivän aamutestissä oli haalea, juuri ja juuri erottuva viiva! Viime raskaudesta sain dpo 10 haalean mutta jo selvän viivan näkyviin. En nyt uskalla tästä ihan...
  8. I

    Toiveissa vauva 2021

    Ja tässä vielä tämän päivän kirjatut oireet: Dpo 8, r-testi nega aamupissasta (Sofi 25 mIU.) Aamulla hajut kävi voimakkaammin nenään, mm kahvi ja mehiläisvahalevyt kauempaa kuin normaalisti. Nivusista "vetää" niinkuin eilenkin, tosta edestä siis ei haaroista. Vatsassa pientä jomotusta ja...
  9. I

    Toiveissa vauva 2021

    Huomenta! Täällä uusi! Mut voi lisätä listoille. Nimimerkki Inkivilla, ya 09/20 eli yk 3 nyt. Neljäs lapsi haaveissa (miehen toinen) Mut voi lisätä myös PIINAILIJOIHIN, tänään dpo 8 Mulla PCOS ja edellisen miehen kanssa esikoista yritettiin 6kk, tokaa 2 vuotta. Ennen tärppiä clomifeneilla...
  10. I

    Heinäkuiset 2018

    Moi! En oo kirjotellut tänne sitten alun kun enemmän pyörinyt tuolla fb ryhmässä. 5+5 oli ultra ja siellä ei näkynyt edes alkiota, Ruskuaispussi vsin. Huomenna rv 6+6 ois uusintaultra. Vähän pelonsekaisin tuntein, kuitenkin toiveikkaana sinne menen. Raskausoireet on vahvat, eilen oksensin.
  11. I

    Heinäkuiset 2018

    Tiedot listalle 6.7/ inkivilla/ 29 / 3
  12. I

    Heinäkuiset 2018

    Hei! Liityn mukaan, laskettuaika on 6.7 ja kolmas lapsi tulossa jos kaikki menee hyvin. Olen ihan puulla päähän lyöty ja ajatukset on sekaisin, mutta innolla siis odotetaan ja toivotaan että kaikki menee hyvin :)

Yhteistyössä