Hakutulokset

  1. I

    Kesäkuiset 2021

    Laitoin viestin sulle! ☺️
  2. I

    Kesäkuiset 2021

    Siis minä liittyisin, jätin nimimerkkini pois näköjään kun vastasin sulle..
  3. I

    Kesäkuiset 2021

    Moikka! Mä plussasin 24.9 ja nyt olis menossa viikko 4+3, la 4.6.2020. Varailin tossa jo neuvolaa ja varhaisultraa ja ne ois molemmat 8. viikolla eli lokakuun lopulla! Jännää.. ❤️
  4. I

    Toiveissa vauva 2021

    Vieläkö mahtuu mukaan? Meillä haaveissa toinen lapsi, esikoinen täyttää toukokuussa 2v. Ollaan ajateltu aloittaa yritys häidemme jälkeen heinäkuussa, mutta hätähousu kun olen, on keskustelupalstat ihania paikkoja kuumeilla ja jakaa innostusta <3 Eli jos mukaan mahtuu niin innap, ya 7/2020, 2. lapsi
  5. I

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Täällä käytiin tänään varhaisultrassa ja siellä masussa köllötteli pikkuinen, jonka sydän löi kovasti ❤️ Viikkoja ultran mukaan sittenkin vasta 6+5, mutta sanoivat, että mun kiertoihin nähden kuulostaa ihan normaalilta ja oikealta ☺️
  6. I

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    @Vesinokkaeläin Voi vitsi! Kiva tietää, ettei sitten tiistaina oo ainoa joka jännäilee ja odottelee ultraa :love: Ja joo, noi fiilisten heittelyt on täälläki ihan tutuiksi jo tullu ja mies on kyllä huomannu myös sen.. :whistle: :LOL:
  7. I

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Täällä ois viikot 7+1 tällä hetkellä ja musta tuntuu vaan että tää mun huonovointisuus lisääntyy kokoajan :sick: Väsymys kans on sellasta, että vaikka yöllä nukkuis kuinka, ni päiväunet on ihan pakolliset ja illalla taas maistuu uni hyvin! :LOL: Ihanaa, että niin moni on saanut hyviä uutisia...
  8. I

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Heippa taas! :) Täällä menossa 6+3 tällä hetkellä, ja oireet jatkunu aika tasasena kokoajan, mut eilen illalla tänne iski sellanen syysflunssa että oksat pois.. Toivottavasti tää helpottaa pian Ja @Santso me ollaan menossa Perhe-Arteen Helsinkiin varhaisultraan ens viikolla kun 7+4 on täynnä :)...
  9. I

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    @pillipöllö laitoin sulle yksityisviestiä! :)
  10. I

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    @ToukkaHaave87 voi miten ihanaa! <3 Meilläkin varhaisultra varattuna, mut vielä pitäis pari viikkoa jaksaa ootella että on sen aika!
  11. I

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Ehkä mäkin uskaltaudun tänne jos mukaan vaan mahtuu? Täällä siis 21-vuotias esikoistaan odottava opiskelija pk-seudulta :) Viikkoja ois näillä näkymin 5+3, ja ensimmäinen neuvolakäynti parin viikon päästä! Oireina itsellä herkät rinnat, pahoinvointi ja vatsan nippailut. Ja jos mukaan mahtuu niin...

Yhteistyössä