Hakutulokset

  1. H

    Syyskuiset 2020

    Joo siis me ei edes kysytty kun luulin että ei vielä näy. Mutta se lääkäri rupes ite kyselee että kumpia on ennestään ja sanoin sit sille että kaksi tyttöä. Ni se vaan tokas että no nyt taitaa vähän tasapainottua sitten kun aika selväksi pojaksi hän tämän katsoisi.
  2. H

    Syyskuiset 2020

    No näköjään. :love: Eihän se ihan täysin varmaa varmasti ole mutta ainakin tuo minut ultrannut oli näkemästään lähes täysin varma.:)
  3. H

    Syyskuiset 2020

    Siellä hän köllötteli! Meidän perheen pikkuveli. Täysin terveenä. Lääkäri joka ultrasi niin sanoi että sen verran hyvin levittelee, että aika varmaksi voi sanoa että poika tulee. Muutenkin kaikki nt-ultrassa siis mallillaa. Kuukautisista laskettuaika 13.9. ultran mukaan 14.9. joten ei tarvii...
  4. H

    Syyskuiset 2020

    Minä oon saanu ne sillai pysyy että eka kirjottaa kaiken mitä on asiaa ja lopuks lisää ne hymiöt :whistle:(y)sinne väleihin mihin haluu. :LOL:(y)
  5. H

    Syyskuiset 2020

    Mulla näytti olevan 39. Siinä näky myös viitearvot 13-115. Että en tiiä. Saa nähdä mitä ne mulle sanoo. Käskevät tod näk vaan syyä suunkautta. Huoh.
  6. H

    Syyskuiset 2020

    Verikokeissa käyty. Tulokset saan sopivasti sitten kuulla nt-ultrassa viikon päästä. Ottivat myös ferritiinin. Jotenkin toivon että tulos ois sen verran alhainen että laittaisivat rautaa suoraan suoneen. Helpompi kun syödä koko ajan rautaa.
  7. H

    Syyskuiset 2020

    Mulla sama juttu. Kolmas lapsi ja luulen kyllä erottavani liikkeet mutta.. juurikin iltaisin on elohiirimäinen ja kupliva tunne. Mut ei todellakaan voi olla liikkeitä jos nyt 9+4 - 10+4 viikot. :rolleyes: Tänään oli myös eka neuvola ja sydänäänet löyty vaikka aluks ei meinannu ees alkaa...
  8. H

    Syyskuiset 2020

    Neuvolasta sain ajan varhaisultraan joka oli ennen ekaa neuvolaa. Varhaisultran jälkeen ultraaja antoi ajan nt-ultraan.
  9. H

    Syyskuiset 2020

    No nyt kun otit asian puheeksi niin aloin itsekin ressaamaan. o_O mulla nimittäin kans oli varhaisultrassa omien laskujen mukaan 7+2 mut ultraaja sai 6+2. Tiedän tsan tarkkaan että seksiä oli jouluaattona, mut ovishan on voinu olla vähän jälkeenpäin. Kierrosta ei mitään tietoa sillä ei kerenny...
  10. H

    Syyskuiset 2020

    Iso peukku mamaliciousille! Niiden legginsit on kans mun suosikit. HM housuista tulee nopeesti "lörpöttävät" . Ei siis mun makuun ainakaan. Mut mamalicious(y)
  11. H

    Syyskuiset 2020

    Meillä ei tarvinnu neuvolassa käydä ennen varhaisultraa. Soitti vaan neuvolaan että raskaana ollaan ni ne anto mulle sitten varhaisultraan (joka tehdään keskussairaalassa) ajan. Oli siis eilen. Eka neuvola on vasta 20.2. ja nt ultra 4.3 jolloin pitäis olla jo viikot 12+ Odottavan aika tuntuu...
  12. H

    Syyskuiset 2020

    Varhaisultrassa käyty. Koska meillä se kuuluu ilmaisena. Vastas viikkoja 6+2 vaikka mun mielestä mennään 7+2? Syke löytyi joten
  13. H

    Syyskuiset 2020

    Onko tälle ryhmälle mitään pienempää syyskuisten ryhmää facebookissa?
  14. H

    Syyskuiset 2020

    Varovaisesti liityn kans mukaan. Elikkä tein maanantaina positiivisen testin. Tuli melkoisena yllätyksenä. Oon siis synnyttäny mun kakkosen vajaa 4kk sitten enkä todellakaan osannu ajatella että nyt kävi näin. Mulla ennestään siis kaksi ihanaa tyttöä 3/18 ja 9/19 Esikoinen ei meinannu...
  15. H

    Syyskuiset 2019

    Täällä odotellaan toista lasta syntyväksi syyskuussa. Ensimmäinen 3/18. Plussasin tiistaina ja voi tätä iloa ja onnea! Ei vaan malttaisi odottaa ekaa neuvolakäyntiä! Miten fb ryhmään pääse?
  16. H

    Maaliskuiset 2018 *maaliskuussa* MEIDÄN KUU!

    Täälläkin alkaa olla jo hyvin turhautunut olo ja tekemisen puute. Kohta nimittäin jo viikko menty yli.. huoh. Kunpa vaan mun pahimmat pelot (käynnistäminen ja sektio) ei kävis toteen.. Kova halu saada tää pikkunatiainen jo ulos kun kattelee muiden vauvakuulumisia. Taitaa jo pikkuhiljaa olla...
  17. H

    Maaliskuiset 2018 *helmikuussa*

    Vauvoja on jo putkahdellut, yksi tammikuinen ja taitaa olla jo viisi helmikuista. Näinköhän maaliskuulle jää enää ketään. Itse vielä malttamattomana odottelen josko tämä haluaisi jo pikkuhiljaa alkaa tulla. Alkaa sen verran olla tukalaa liikkuminen ja tää turvotus.. puuh. hoo# ja toukka rv 38+3
  18. H

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Täältäkin suunnasta kiitosta listoista. Näin ensikertalaisena sitä ei voi aavistaakaan mitä kaikkea tulee tarvitsemaan. Tänään oli se päivä, jolloin neuvolasta saatiin todistus. Pääsee hakemaan jo äitiyspakkausta ym. Aika kivaa! Isyyspakkauskin alkaa olla ihan viittä vaille valmis! Taitaa...
  19. H

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Täällä ollaan jo pikkuhiljaa aloiteltu isyyspakkausta. Hankittuna on vauva: omistajan opas kirja Paita isille ja pari bodya vauvalle Lisäks ajattelin hankkia energiajuomaa ja korvatulppia. Ja lisää ehdotuksia otetaan enemmän ku mielellään vastaan. Rakenne ultraan enää viikko ja alkaa jo...
  20. H

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Tänään oli toinen neuvolakäynti ja masuasukin sydän tykytti hurjaa vauhtia. Taisi kuulemma muutaman kuperkeikankin heittää. Silloin tällöin luulen tuntevani potkuja. Hyvin hentojahan ne vielä on. Kaikki siis hyvin. Rv 16+2. ❤️ Hankintoja ei olla vielä tehty. Rattaita ym katseltu toki. Anoppi...

Yhteistyössä