Hakutulokset

1. E

Syyskuiset 2018

Moikka! Vieläkö tähän porukkaan mahtuu mukaan? Meidän La on ilmeisesti syyskuun lopulla, olen aika varma hedelmöittymisen ajankohdasta, jonka mukaan nyt olisi viikot 4+5. Edellinen raskaus päättyi marraskuun alussa keskeytyneeseen keskenmenon joka selvisi nt-ultrassa, joten aika iso pelko kulkee...
  2. E

Kesäkuiset

Heippa! Mahtuuko tänne vielä mukaan? oon hetken jo toukokuisissa pyörinyt, mutta laskettu aika siirtyi nyt ihan touko-kesäkuun vaihteeseen ja uskon että menee kyllä yli la:n, joten aika varma kesävauvasta olen. Toisaaltaan kun Toukokuisissa osa on jo 5:kin viikkoa pidemmällä mitä itse, niin...
  3. E

Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

Eilen tais olla fb:ssä puhetta, että 90 on maksimiraja ryhmälle. Nyt näyttäis jäseniä olevan 56. Ite en oo vielä ainakaan päässyt oikein jyvälle tosta fb-ryhmästä, joten kirjottelen vähän molempiin Eikös digin viikot tarkota aikaa hedelmöittymisestä? Eli jos se näyttää vaikka rv 2-3, niin...
  4. E

Huomenta tänään poksu 4+0 ja aamu alkoi "ihanasti" etovalla ololla. Esikoisesta en muista että olisi ollut näin aikasin, mies tosin epäili että ois lähinnä psyykkistä kun ajattelen asiaa niin paljon Tänään ajattelin soitella neuvolaan. Ootteko te muut miettineet varhaisultraa? Sovittiin eilen...
  5. E

voi ei @kipaaa :( voisko se olla kiinnittymisvuotoa? Mulla tuli myös ekassa radkaudessa, varsinkin alussa aina seksin jälkeen vähän verta, limakalvot oli niin kuivina. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin! ❤
  6. E

Ei kyllä tosiaan enää pitkä aika ultraan @pillipöllö! Ihanan jännää. Mun pitää huomenna soitella ekaa neuvola-aikaa, ultra menee varmaan vasta loka-marraskuun vaihteeseen. Oon kyllä miettinyt varhaisultraa yksityisellä, pitää nyt vielä miehen kanssa siitä puhua. Omia hermoja vaan helpottais jos...
  7. E

Heippa! Mä tuun kanssa varovaisesti mukaan. Taustalta oon jo vähän aikaa seurannut mutta tänään saatu haalea plussa toi rohkasun kirjottaa itsekin. Hirveen kauaa ei keritty yrittämäänkään, poistatin kierukan vasta 3vk sitten ja ilmeisesti heti tärppäs Eentpy 28v/2.lapsi/la 21.5.

Yhteistyössä