Hakutulokset

  1. M

    Te, joiden mies n. 10 v vanhempi...

    Miten näkyy (vai näkyykö) arjessa tuollanen ikäero? Mietityttää kovasti.. Itse olen 25 vee ja mies sit sen kymmenen vuotta vanhempi. Ikinä ei uskoisi häntä kohta nelikymppiseksi, mutta seurustelu silti arveluttaa :D
  2. M

    Kun miehellä on liian iso..

    se. Tottuuko siihen, vai miten sekstaatte sellasen miehen kans, jonka vehje ottaa pohjaan koko ajan? :whistle: :ashamed: Ongelma se on tääki..ei oo vaan ennen tullu vastaan :D
  3. M

    Mistä vois johtua?

    En ole edes raskaana tietääkseeni, mutta muutaman kerran, kun olen kumartunut ja naussut on vatsanpohja mennyt kovaksi sisäisesti ja selkää jomottaa. sitten paineentunne mahassa ollu tän päivän alaalla. Menkat ei tosin vielä ole alkaneet, että en tiedäkkään olenko raskaana, että voisin...
  4. M

    miksi tuntuu, kuin olisi viimeisillään?

    En ole edes raskaana tietääkseeni, mutta muutaman kerran, kun olen kumartunut ja naussut on vatsanpohja mennyt kovaksi sisäisesti ja selkää jomottaa. Menkat ei tosin vielä ole alkaneet, että en tiedäkkään olenko raskaana :/
  5. M

    Asuuko kukaan hirsitalossa?

    Kertokaa kokemuksia? :flower:
  6. M

    3.5-vuotiaan lapsen unirätti..

    Onko muiden lapsilla tapana "unirätti"? Mieheni 3.5-vuotiaalla tyttärellä on erittäin tärkeä asia pitää "unirättiä" aina mukana ja käden ulottuvilla. Siis se ei ole vain nukkuessa, vaan myös päivällä kulkee kädessä mukana joka paikkaan. tyttö nuhkii päivisaikaankin rättiään ja sanoo ettei hän...
  7. M

    Millasia oireita virtsatiekivistä?

    Siinäpä se kysymys tulikin..voivatko ne oireet olla pissatulehduksen kaltaisia? Voiko niitä tulla minkä ikäiselle vaan?
  8. M

    Ohjeita täytettyihin paprikoihin?

    Niin, siinäpä se kysymys olikin..mieli tekisi tehdä näitä, mutta pitäis saada hyvää vinkkiä tekemiseen ja täytteisiin!
  9. M

    Kuinka paljon paino noussut raskauden jälkeen..

    Niin..kuinka paljon teillä on paino noussut kun olette odottaneet? Onko kiloista ollut helppo päästä eroon?
  10. M

    miten äitiyspäiväraha määräytyy?

    Pitääkä paikkansa että Kelassa saa itse valita huomioidaanko palkkatulot puoli vuotta vai vuoden taaksepäin ja sen mukaan lasketaan se äitiyspäiväraha,vai miten? Kuinka kauan äitiyspäivärahaa saa ja kosska sitä alkaa saamaan,heti kun jää äitiyslomalle?
  11. M

    Jo tärppäsi! :)

    Joulukuulla jätin pillerit poijes ja yhdet menkat ehti tuossa välissä tulemaan ja pari päivää sitten näytti testi positiivista! :D tosin se toinen viiva oli aika haalea,mutta oli se siellä kuitenkin. Mahtava fiilis,tosin aika häkeltynyt ja ei oikein tajua todeksi. Onko muilla tällasia...
  12. M

    hiustenvärjäys raskausaikana

    Pitääkö oikeasti paikkansa ettei hiuksia saisi värjätä raskausaikana koska aineet imeytyvät sikiöön? Vai onko jotain tiettyjä värejä mitä esimerkiksi voisi käyttää huoletta?
  13. M

    ovulaatiokivuista

    Jätin pillerit noin 8 vuoden jälkeen pois tuossa joulukuussa ja yhdet menkat on tässä välissä tullut,mutta onko kellään kokemusta kamalista ovulaatiokivuista? Ilmeisesti viime viikolla oli ovulaatio ja vatsakivut olivat niin kamalat että jouduin käymään päivystyksessä asti? Kuukautiskivut mulla...
  14. M

    klamydiasta ja abortista

    Hiukan huolestuneena tässä pohdin että voikohan kovastikin vaikeuttaa raskaaksi tulemista kun minulle on tehty abortti viitisen vuotta sitten ja valitettavasti sairastin klamydiankin tuossa kolmisen vuotta sitten? Klamydia kylläkin todettiin aika pian,mutta pelottaa jos kuitenkin on mennyt...
  15. M

    kuinka kauan yhdessä ennen lasta

    Ihan mielenkiinnosta kyselisin että kuinka kauan olette olleet yhdessä ennekuin olette alkaneet yrittää lasta?Mä olen itse 23 vuotias ja poikaystäväni on 26v.Olemme seurustelleet puolisen vuotta ja molemmilla kolahti toinen heti ensi tapaamisella ja molemmat ovat sitä mieltä että nyt löytyi se...
  16. M

    Lämmin ruoka ei kelpaa

    Meidän parivuotias lapsemme ei suostu syömään minkäännäköistä lämmintä ruokaa, ei vaikka mikä olisi. Kaikki maut kelpaavat, vaan ruoka ei mene alas. Mitä tehdä? Ainoa keino taitaa olla huudattaa lasta ja pitää nälässä pari päivää...Lapsi on kaikin puolin terve, reipas ja kasvaa hyvin, mutta...
  17. M

    Tre/Hallila,Koivistonkylä,Veisu ym.lähialueet!

    Hei!Äiti 27 ja lapsi 1v etsiskelevät muista kotosalla olijoista kahvittelu,kävely,kyläily yms.seuraa noilta alueilta tai muualta lähistöltä.Alkaa päivät käydä näillä säillä hiukka pitkiksi kun ei tekemistä tahdo aina keksiä ja olisi kiva kummallekin saada seuraa:)Kirjoittele rohkeasti jos...
  18. M

    uskovat äidit!

    Haluaisin vaihtaa ajatuksia toisten uskovien äitien kanssa kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä :) Olen pian kolmekymppinen iloinen ja huumorintajuinen kotiäiti, joka on tullut uskoon äskettäin. Ystäviä löytyy muttei ketään jota hengelliset asiat kiinnostaisivat. Kirjoittaa voit...

Yhteistyössä