Hakutulokset

1. E

Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

Eli doppleri on siis laite, jolla voi kuunnella sikiön sydänääniä ja niitä myydään myös kotiversioina, mitä voi ostaa kaupoista. Ja ilmeisesti monilla neuvolan terveydenhoitajilla on sellainen vastaanotolla. Ilmeisesti ei ole kuitenkaan niin hyvä kuin ultra, se on sitten varmaan paljon...
  2. E

Mä en edes tiedä, et mikä on doppleri... Ehkä meen sit tästä googletteleen.
  3. E

Meillä alkoi 13. raskausviikko. Näihin ultriin ja sydänääniin liittyen halusin kommentoida, että meillä ei ole ultraa neuvolassa vaan ultrissa käydään naapurikaupungissa yksityisellä. Nt-ultrassa sai käydä päivästä 11+0 eteenpäin ja mä kävin ekana mahdollisena päivänä eikä ollut mikään ongelmä...
  4. E

Mulla on mennyt nälkäjakso jo ohi. Alussa oli ihan järjetön nälkä lähes koko ajan, mutta nyt mulle tulee nälkä enää harvoin. Kovinkaan monet asiat ei maistu kovinkaan hyvältä. Suklaa lähestulkoon ällöttää. Oikeastaan ei tee mieli mitään erityisen epäterveellistä. Eipä tosin tee oikein mieli...
  5. E

Hei, menin näköjään ensin vahingossa tuonne hylättyyn ketjuun ennen kuin huomasin jatkot täällä. Mulla olisi myös l.a. maaliskuussa. Ekalla neuvolakäynnillä ja ekassa ultrassa käyty.
  6. E

Maaliskuiset 2018

Onko tämä keskustelu tyrehtynyt ihan täysin facebook-ryhmän aloitettua? Mä voisin myös liittyä siihen ryhmään. Mulla on laskettu aika maaliskuun alkupuolella. Laskennallisesti vähän eri päivä kun mitä ultrassa oltiin mieltä.

Yhteistyössä