Hakutulokset

1. P

Kesäkuiset 2019

Mulla jo pahin olo tuntuu helpottaneen mut kyllä tässä edelleen aika luova saa syömisen suhteen olla kun ei mitään tee mieli (n) Pahimman kuvotuksen aikaan sain alas lähinnä hedelmiä, just mandariineja, viinirypäleitä, vesimelonia, omenaa.. Aamuisin etenkin on edelleen heikko olo ja vaikea...
  2. P

Kesäkuiset 2019

@ipanassu laitoin myös viestiä!
  3. P

Kesäkuiset 2019

Itse kysyin aikaa varatessa saako ottaa vauvan mukaan. Sanottiin että tietenkin voi ottaa, ei kuulostanut siltä että ois mikään ongelma.
  4. P

Kesäkuiset 2019

Liityn myös varovasti mukaan. Plussa saatu jo pari viikkoa sitten ja la olis näillä näkymin 10.6. :love: Meiltä löytyy ennestään helmikuussa syntynyt esikoinen joten ikäeroa tulee alle 1v4kk. Hieman hirvittää jo ajatus tulevasta mutta eiköhän siitäkin selvitä :D Onko täällä muita kenellä...
  5. P

Helmikuun hippuset 2018 *elokuussa*

@Maaria1980 mulla reilu viikko ultrasta ja alkaa taas pieni epävarmuus hiipiä :unsure: johtuu varmasti kyllä osittain siitä, että palasin lomalta töihin ja nyt tietää muutama ulkopuolinenkin. Maha näkyy jo sen verran että pitkiä katseita saan kyllä ja moni varmasti arvaakin, muttei vielä...
  6. P

@girahvi minäkään en ole faceryhmässä kun en halunnut ennen ultraa liittyä, joten täällä kirjoittelen :) @Tahvon78 kyllähän tää tosiaan taitaa olla juuri tuota, että huolenmäärä on vakio, aiheet vaan vaihtuu :D mutta koitetaan muistaa nauttiakin! (y) Meillä tietää myöskin miehen perhe sekä mun...
  7. P

Onpas tullut paljon ihania uutisia ja ultrakuulumisia tänne :love: Me päästiin myös vihdoin tänään ultraan ja siellä viuhtoi menemään yksi vilkkaan oloinen kaveri :love: koko vastasi viikkoja (12+6) ja muutenkin kaikki näytti olevan niin kuin pitääkin. Jokohan nyt uskaltaisi alkaa nauttia...
  8. P

Täällä yksi Matti myöhänen liittyy mukaan keskusteluun. Alusta asti olen seuraillut taustalla, tarkoituksena liittyä mukaan kunhan ultraan asti on päästy, mutta eihän tää aika kulu millään.. Viikkoja tällä hetkellä tasan 12 ja viikko täytyy vielä odotella ultraan pääsyä. La on 20.2. Ja...

Yhteistyössä