Hakutulokset

  1. M

    Vuonna 2007 syntyneet vauvat

    19.8.2007 TAYS Rv39+6 2960g ja 47cm Poika :heart:
  2. M

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Poika syntyi 19.8 klo:07.09, rv 39+6. Painoo oli 2960g ja pituutta 47cm. Eilen kotiuduttiin. Synnytys kesti 21h 15min. Onnea kaikille muillekkin vauvautuneille ja voimia kaikille, joilla se vielä on edessä =) Miimi85 ja pikkuinen 5päivää :heart:
  3. M

    vihlaisut kohdunsuulla

    Mua kiinnostas kans tietää. Mulla on nyt ollu kans semmosia, en sit tiä onko ne supistuksia. Rv huomenna tasan 38.
  4. M

    Voiko nuvaringiä käyttää imetyksen aikana?

    Organonin sivuilla sanottiin, että nuvaringiä ei yleensä suositella käytettäväksi imetyksen aikana, no täytyy kysyä lääkäriltä asiasta. Harmittaa vaan, et jos sitä ei voikaan käyttää, ku se oli mulle hyvä ehkäisy keino, ainkin ennen raskautta.
  5. M

    Voiko nuvaringiä käyttää imetyksen aikana?

    Voi kökkö, ei taida mullakaan olla niitä enää tallella...
  6. M

    Voiko nuvaringiä käyttää imetyksen aikana?

    Laskettuaika parin viikon päästä ja oon alkanu miettiin, et miten ehkäsy hoidetaan sit, ku se tulee ajankohtaseks. Nuvaring oli ennen raskautta, ja tykkäsin kovasti. Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa neuvoo =)
  7. M

    PARHAAT VINKIT PAHOINVOINTIIN?

    Apteekista saa jotain inkivääri juttua pahoinvointiin, itte en oo kokeillu, mut kokeile jos sulla auttas. Neuvolassa varmaan ainakin osataan neuvoo. Kyllä se onneks menee ohikin jossain vaiheessa, mulla loppu muistaakseni n.rv13. Koita pärjäillä =)
  8. M

    PARHAAT VINKIT PAHOINVOINTIIN?

    Mulla autto kans se, että söi jotain pientä, ennenku nousi sängystä ylös.
  9. M

    ...ja raskausviikot pinoon =)

    37+0 =)
  10. M

    ,

  11. M

    Puhelin Gallup: Millaisen puhelimen omistat?

    Mulla on samanlainen, tosi söpö. Sain synttärilahjaks avokilta viime syksynä. Oli kiertäny kuulemma tosi monta kauppaa, ennenku löysi semmosen vaaleenpunasen :heart: =) Siskolla kans samanlainen, ja on kans tykänny kovasti. Ainoo huono puoli on, et sais olla enemmän muistia...
  12. M

    Pinoon kaikki raskaana olevat

    :wave: rv33+0 =)
  13. M

    Hear My Call

    Haluaisin kans koko levyn, tosi hyviä biisejä, ne mitä oon kuullu.
  14. M

    Paras astiasarja? Entä mitä et ikinä huolisi?

    Kermansavi on kans ihan :x
  15. M

    Paras astiasarja? Entä mitä et ikinä huolisi?

    Ei meillä oo kokon kans ollu mitään ongelmia, tai voishan ne olla tietty edullisempia ;)
  16. M

    Paras astiasarja? Entä mitä et ikinä huolisi?

    Meillä on arabian koko, aivan ihana :heart: Myrnaa en kaappiini huolis, vaikka ilmaiseksi sais :x
  17. M

    Vekaravintin kestovaippapaketista...

    Kiitos, toi selvensi taas vähän =)
  18. M

    keitä nimimerkkejä tunnette/tiedätte täältä ?

    kassu86 on mun pikkusisko =) :heart:

Yhteistyössä