Hakutulokset

  1. Nonnakka

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Nopeasti heinäkuu ja loma on mennyt reissusta toiseen juostessa ja olen seuraillut taustalla. Reissujen välissä kävin viime tiistaina varhaisultrassa, silloin 7+2. Jännitin ihan tuhottomasti ja psyykkasin itseni keskenmenomoodiin. Yllätyin ihan, kun kaikki oli niinkuin pitikin, alkio vastasi...
  2. Nonnakka

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @nyuu ja @Aislinn83 tosiaan samassa veneessä ollaan (y) nyuun hcg on siis ilmeisen hyvä? Ite en ole mittautanut enkä perehtynyt arvoihin ja harkitsen saako siitä enemmän mielenrauhaa vai ahdistusta? Digitesti näyttää edelleen 2-3 viikkoa, vaikka tänään jo 5+3. Tänään ei ole tullut lainkaan...
  3. Nonnakka

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Niin ja listalle voi viedä: Nonnakka 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen ... la 1.3.2020. Tapahtumat: Varhaisultra 16.7.
  4. Nonnakka

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hei kaikki! Liityn varovaisesti tälle puolelle, jossa näyttää olevan pienoinen uusien tulijoiden ryntäys :). Ehdin IVF-yrittäjien puolella kirjoitaa muutaman viestin punktion ja tuoresiirron aikana. Tuoresiirrosta nega. Plussasin viime viikolla ensimmäisestä PAS:sta (5-päiväinen blastokysti) ja...
  5. Nonnakka

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Toivottavasti @millionnea @Voyage ja @Haaveilija91 hyviä alkioita! ON: Olen viime päivinä tuoresiirron epäonnistumisen jälkeen mieli on ollut mustempi kui kertaakaan tällä matkalla. Jotenkin nyt iskee tajuntaan, ettei ehkä kovillakaan hoidoilla tärppää, vaikka toisaalta järki sanoo, että...
  6. Nonnakka

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @janna83 Voi ei :( voimia! @Rusakkonen Teen testin vielä maanantaina, mutta toiveet sen suhteen eivät ole korkealla. Toivottavasti saat ilouutisen tänään:) @kirsillevauva Onnea uuteen kiertoon!(y) Tein testit eilen illalla (pp 11) ja tänään aamulla (pp12) ja täysin blankoja molemmat. Vuoto on...
  7. Nonnakka

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei! Toivottavasti pääsen mukaan ryhmään? :) Olen seurannut keskustelua jo pidempään, mutta en ole uskaltanut kommentoimaan Meidän tilanne lyhyesti: - 02/2017-04/2018 luomuyritystä, pelkkaa negaa. - Hakeutuminen hedelmöitystutkimuksiin ja hoitoihin 04/2018 - Kolme inssiä: 05- 09/2018, pelkkää...

Yhteistyössä