Hakutulokset

  1. Saapasjalkakissa

    Puolison kuoleminen ja se kun tuntuu,ettei järki pysy menossa mukana.

    Mun mies ja näiden neljän lapsen isä, kuoli tossa joulukuussa liikenneonnettomuudessa... No sen asian kanssa on nyt vaan tässä tultava toimeen, ja oltiin just ehditty muuttamaan erilleen jne jne jne että sinänsä ei mua kosketa tämä asia niin paljon ku vois koskettaa... Pahalta toki tuntuu ja...
  2. Saapasjalkakissa

    Heipä hei, todella pitkästä aikaa...

    Täällä tosin taida olla enää yhtään tuttuja olemassakaan... niin on muuttunu kuviot ja ihmiset,etten tunnista ketään... :whistle:
  3. Saapasjalkakissa

    Partion Reila reissu edessä, sudenpentulainen lähdössä, millanen rinkka muilla on?

    Kun mä en tajua noista hiton rinkoista mitään.. ja Reilan reissu olis loppukuusta... ja sinne pitäis kuulemma olla rinkka... joo, mistä semmonen missä on sitte muka HYVÄt ne kaikki jutut, jotain kiinnityspisteitäki pitäis olla, enkä mä tajua niistä mitään... Onko siis paikalla ketään...
  4. Saapasjalkakissa

    Mä taidan olla maailman huonoin äiti(kyse 4v pojan kerhosta) antakaa kommenttia!

    Siis yhtäkkiä tänävuonna parin kerhokerran jälkeen meidän 4v, joka on aina innolla juossut kerhoon "päätti" ettei mene enää kerhoon. Ekalla kerralla vaan itki vähän mut jäi kuitenkin. Toisella kerralla oli kauheet itkuraivopotkukohtaukset, enkä kertakaikkiaan saanut poikaa vietyä kerhoon...
  5. Saapasjalkakissa

    Miks nää sunnuntait on niin perseestä... *ei mitään järkevää asiaa*

    Mä oon siis kotiäiti, toisinsanoen aina kotona. AINA. Mä en tiedä miks sunnuntait tympii mua kaikkein eniten... En käy shoppailemassa juur koskaan tai mitään muutakaan minkä pitäis vaikuttaa siihen että sunnuntaina en pääse. Jos mies on kotona sunnuntaisin, niin mua tympii,että se vaan...
  6. Saapasjalkakissa

    Onko täällä partiomerkeistä tietäviä paikalla?Sudenpennun merkin paikka hukassa...?

    Siis mulla on nyt tässä tämmönen ongelma... Neiti sai viimeks partiosta Altti partiolainen merkin... No google osas kertoa että tämä merkki on siis varsinais-suomen yksi aluemerkeistä?!? Kai?!? Mut mulla ei oo nyt mitään hajua mihin se kuuluu kiinnittää... ???? Vasempaan hihaan?? Mihin...
  7. Saapasjalkakissa

    Suuri paketointisota alkaa kohta... muita kellä vielä paketoiminen kesken?

    Meillä perinteisesti tää on jätetty tähän aaton vastaiseen yöhön... Mulla ei oo minkäänlaista joulufiilista (toisinsanoen, ei yhtään semmonen olo,että huomenna on jo jouluaatto). Mut kohta se on alettava,että saa valmiiksikin... =)
  8. Saapasjalkakissa

    Siis missä vika?Yritin vastata tohon viestiin, jonka otsikossa on mun nimimerkki???

    Vaan tulee että Ketjun tallennus epäonnistui... Miksi mä kaikkiin muihin saan vastattua...????? Oikein paljon kiitoksia yritin tälle vieras nimimerkille laittaa.. Ja kysellä,että mihin hänen ajatuksensa lie perustuu? :D Mut kiitoksia koitin siis laittaa, vaan en saa???Pystyykö joku...
  9. Saapasjalkakissa

    Nyt tässä ois ongelma, lähtiskö sitä käymään grillillä?Vai söiskö leipää?

    Ku pitäis tota ajamista niin kauhiaste harjotella :whistle: (ai mikä seli seli). Kauhee piparkakkujen ja torttujen väsääminen on ollu tänään ja nyt en jaksa miettiä mitään, enkä oo syöny mitään... Lähenkö grilliltä hakemaan kebabranskikset?Vai syönkö leipää? (muuta ei just nyt ole, enkä...
  10. Saapasjalkakissa

    Kyllä se vähän hirvitti,nyt inssin jälkeen hypätä ton tila-auton rattiin... =D

    Mut hyvin se meni, paremmin ku luulin/uskoin/odotin. Jännitti sitä miestäki, tunnusti sen matkalla :D Tiistaina siis sain kortin, jonka ajoin semmosella pikkusella opelilla (en mä sen merkkiä muista, mut pikkunen kuitenki), ja tänään piti sitte ekan kerran ite hypätä rattiin ja alla...
  11. Saapasjalkakissa

    Laitoin mun joulutontut profiiliin =D

    Klikkaamalla saa suuremmaksi... kunhan vaan nyt näkyis sitte vaan se kuva... ?!? Mut siellä mun tontut on :D Vasemmanpuoleinen ON poika, vaikka hän ihan joulunpunaisissa onkin :D Sattuu olemaan vaan lempivärinä tuo punainen.
  12. Saapasjalkakissa

    Kissalla matoja, vaikka just vähän aikaa sit madotettu?!??

    Siis miten se nyt sitte ei oo tehonnu? Ihan sitä apteekista ostin Axilur-matolääkettä ja kahdesti oon madottanu. Äsken oksensi lattialle pitkän kasan matoja, söi vielä perhana osan takasin,ennenku sain ravisteltua irti. Pitääkö mun ostaa jotain muuta matolääkettä vai mitenkä?
  13. Saapasjalkakissa

    Voi elämä tätä mun päänahkaani=O(Kutisee ja on "hilseinen")

    Mulla on elämäni ollu suhteellisen paksu tukka, enkä tiiä johtuuko tää nyt sitte siitä vai mistä,että mulla on viimisen vuoden tai kaks ollu syksysin tää ihmeellinen pään karstotusongelma. Siis päänahka kerää kauheesti tommosta karstan tapasta "hilsettä" vai mitä se sitte liekään on. Ja...
  14. Saapasjalkakissa

    Kolme tuntia ja sitte se on eessä!!!INSSI!=O*muoks* Nyt meni läpi!!!JESH!

    No kahden tunnin päästä on viimoset ajotunnitki vielä just ennen inssiä mut siis niinku :o :o :o Mä oon niin paniikissa NIIIIIN PANIIKISSA!!!!!!!! Vaan kyllä se järki tolkuttaa,että minkäs sille voi jos pieleen menee, ainakin sitten tietää,ettei tosiaankaan ole valmis liikenteeseen...
  15. Saapasjalkakissa

    Oliko tänäaamuna siinä Disneyn Prinsessa-kalenterissa muuta ku suklaa?

    Tuli heti mieleen tosta Cars kalenterista,että likka sai toisena päivänä peräkkäin pelkän suklaan.... Olikos siinä muilla pelkkä suklaa, vai onko meilläki tippunu jonnekki väliin se mitä ois pitäny olla?
  16. Saapasjalkakissa

    Nonii, käskekää mut pois jo... !!!

    Istuu täällä tyhmänä ja tuijottaa jos tulis vaikka mahdollisesti joku oikeen mielenkiintonen ketju.... :headwall: :headwall: :headwall: Eiks tänki ajan vois käyttää vaikka viisaasti esim... nukkumiseen? Tai jos ees noi tiskit laittais aamuks? Pyykit koneeseen?Tyhjentäis vähän lattialta...
  17. Saapasjalkakissa

    Joo, kyllä mä nyt lähden tästä valittamasta.... =D

    Nukkumaan ton haisevan otuksen viereen tonne... :D Enkä enää valita en :D Johan se tälle illalle riitti... :D
  18. Saapasjalkakissa

    Ei se vaan käsitä(murinaa ukosta)

    Siis ku sille oon sanonu,etten tykkää siitä kun se on humalassa (oon sanonu siis selvinpäin ollessaan) Että en tahdo siis mitään humalaista lääpintää ja ähinää. Silti joka kerran kun se juo, niin se alkaa mankumaan,että pitäis sen kanssa mennä petiin ähkimään. Ja kun toteen,että en mä nyt...
  19. Saapasjalkakissa

    Käytättekö 8v tytöllä vielä niitä lastenshampoita?

    Kun tuntuu ettei ne pese puhtaaksi sitten millään tai jää jotenkin... en mä tiedä... omituiseksi. Likan hiuslaatu on muuttunu tässä vuoden parin sisällä karkeeksi niinku mullakin ja tuntuu ettei tuo lastenshampoo ainakaan enää tee tehtäväänsä. Jos tän ikäsellä saa käyttää aikuisten...

Yhteistyössä