Hakutulokset

1. K

Antaako 1,5-vuotiaanne teidän touhuta omia juttuja?

\ Marja-hyvä, ap:n mies on kotona HOITOVAPAALLA lapsen kanssa, eli laatuaikaa kyllä löytyy heillekin ;) . Tahtoo vain olla niin, että sitten, kun tulen kotiin, lapsi roikkuu äitin lahkeessa non stop siihen asti, kunnes menee nukkumaan. Kyllä minä tilanteen ymmärrän, mutta silti joskus...
  2. K

Kiitos pikaisista vastauksista! Nyt yön yli nukkuneena tajusin vielä pari pointtia omasta tilanteestamme: Ensinnäkin tämä tilanne on ollut sama siitä lähtien, kun lapsi vauvana lähti liikkeelle, mutta se on alkanut rassata minua vasta nyt, kun olen hiljattain palannut töihin. Aiemmin sain...
  3. K

Kysymys tuli jo otsikossa. Omilla jutuilla tarkoitan esim. lehden tai kirjan lukemista, neulomista, ompelua tms., jossa pikkuinen ei välttämättä voi itse olla mukana. Meillä on puolitoistavuotias pikkukaveri, erittäin iloinen ja vilkas sellainen, joka kyllä haluaa auttaa jokaisessa...
  4. K

Jo asian kokeneet, auttaisitteko NISKAPOIMUSTA?

Olen pahoillani jos tämä kirjoitukseni aiheuttaa turhaa ahdistusta mutta haluaisin kertoa etteivät kaikki tarinat aina pääty onnellisesti. Pari vuotta sitten toisen kerran raskaana ollessani löytyi meidän vauvan ultrassa poikkeava niskapoimutulos. Mittaustuloksia saatiin vaihdellen 2.5 - 3.1...

Yhteistyössä