Hakutulokset

  1. K

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Liityn varovaisen optimistisesti myös mukaan joukkoon! Jokunen päivä sitten plussattu muutaman kuukauden yrityksen jälkeen. Ihan on vieläkin epäuskoinen olo, varsinkin kun oireita ei ole juurikaan. Toivottavasti tuolla mahassa kuitenkin joku pikkuinen on ja pitää kunnolla kiinni! Varhaisultran...
  2. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    @Suziella, ehkä mäkin yritän varmuuden vuoksi jättää jo alkoholin ym. pois. Ei se iso uhraus ole kuitenkaan. Vitamiinilisiä olen myös alkanut syömään ja laittanut miehenkin syömään sinkkiä, d-vitamiinia ja foolihappoa. Pitäis kyllä muiltakin osin yrittää tsempata nyt terveellisen ruokavalion...
  3. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    @IinesAnkka82, voin hyvin uskoa et aika epätodellinen olo! Ja varmaan tosi jännää päästä sinne varhaisultraan, jotenkin niin konkreettista. Tuu sitten tänne taas kertoilemaan, mitä siellä näkyi! @Shona, nuo muiden raskausuutiset kyllä saa helposti mielen maahan. :/ Mä myös huomaan harmikseni...
  4. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Ihanaa, että täällä on hyviä uutisia, onnea @Risukko. :) Mulla tuli viime kuussa ekat luomumenkat ajallaan, kierto oli 26 päivää. Oli kyllä pettymys kun menkat alkoi, mutta sitten taas toisaalta olin tyytyväinen että ehkä kroppa ainakin toimii e-pillereiden jäljiltä (vaikkakin menkat oli tosi...
  5. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Liitynpä myös mukaan tänne joukkoonne jutustelemaan ja odottelemaan plussaa! Olen 33 v. ja ensimmäinen lapsi olisi meillä jo kovasti haaveissa. Yritys on vasta juuri aloitettu, jätin pillerit pois noin kuukausi sitten. Nyt olisi menossa kai kp25 viimeisestä tyhjennysvuodosta laskettuna...

Yhteistyössä