Hakutulokset

1. Tähtisilmä93

Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

Tervetuloa kaikki uudet mukaan! :) @Mini-n-n ja @JoJoha Hahaha, samoilla fiiliksillä, olo on kuin ei raskaana olisikaan vaikka oireita on pitkä liuta etovasta olosta rintojen arkuuteen. Eilen meinasin oksentaa kuntosalilla ollessani :sick: @Miiiii Kurkkaa ensimmäiseltä sivulta miten omat...
  2. Tähtisilmä93

@Mieva Oon kuullutkin että raskausaikana voi migreeni pahentua melkoisesti, omani ei onneksi vielä ole yltynyt ja toivottavasti sinunkin helpottaa pian! Onko mitään lääkettä mitä voisit ottaa, että saisit oireita hiukan lievitettyä? :unsure:
  3. Tähtisilmä93

14.5./Tähtisilmä93/24v/ensimmäinen Liityn myös varovasti mukaan, laskettu aika sekä synnytyssairaala tarkentuu myöhemmin, jahka olen käynyt neuvolassa. :) Plussasin viikko sitten parin kuukauden yrityksen jälkeen. Hurja innostus, mutta samalla tietenkin pieni pelko päällä että pysyykö pieni...
  4. Tähtisilmä93

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Tässä vielä kotona tehty testi (pakko oli tehdä kun en muuten meinannut uskoa). Huomenna soitan neuvolaan ja varaan aikaa, joten ehkä on aika siirtyä toukokuun odottajiin. Ihan hirmuisesti tsemppiä teille kaikille yritykseen. Energistä ja plussien täyteistä syksyä ihanat! :love: Tulen kertomaan...
  5. Tähtisilmä93

Kiitos kaikille :love: Pysyttelen täällä vielä hetken aikaa, en uskalla vielä siirtyä odottajien puolelle.. @Pihlatar Tosi kurja kuulla, lähetän sulle täältä voimahaleja ja toivottavasti testitulos kohentaa mielialaa sitten, kun sen jossain vaiheessa teet(y) Tsemppiä piinailijoille ja...
  6. Tähtisilmä93

@Pihlatar Nyt sitä testiä kehiin! Ite oon jollain lailla vähän ehkä shokissa vielä koska mulla tehtiin tänään virtsatestit vatsakivun ja virtsatievaivojen takia. MOLEMMAT testit näytti plussaa eli mulla on sekä virtstietulehdus että mitä ilmeisemmin myös pieni ihmisen alku sisälläni...
  7. Tähtisilmä93

Terevetuloa uusille ja HURJASTI ONNEA PLUSSANNEILLE sekä tuoreelle morsiammelle (häät on niin ihania, voisinpa omanikin elää uudelleen)! :love: Meidän elämä on ollut nyt tosi kiireistä ja vähän sekavaa, rakennetaan taloa, joten siihen menee lähes tulkoon kaikki energia mitä päivätöiden jälkeen...
  8. Tähtisilmä93

PIKAINEN OMANAPA: Mun loppu ajallaan tulleet menkat 5 päivää sitten ja nyt taas tulee vuotoa, mitä ihmettä tää nyt on??
  9. Tähtisilmä93

@Myrsky10 ja @VauvaHaaveilija89 Mäkin odotin menkkoja huomiselle, mutta alkoivatkin jo tänään, oikein maanantain huipennus :cry: Ei muuta kuin työvuorolistoja tekemään ja odottelemaan uutta yritystä eli siis käyntiin lähtee yk 3 @tilliina ja Toivottavasti muhinoinnit tuottaa tulosta...
  10. Tähtisilmä93

Täytyy myöntää, että olen salaa helpottunut siitä, että mun mies ei pelästy näitä synnytysjuttuja ja jopa tietää niistä jonkinverran enemmän kuin minä... :whistle::ROFLMAO: Kyllä mä uskon että teidän muidenkin miehet tottuu ajatukseen pikkuhiljaa sitten kun on sen aika eivätkä varmasti kadu sitä...
  11. Tähtisilmä93

Olen täällä sormet ristissä ja peukut pystyssä ja muutenkin kauheet tsempit päällä että plussailisitte kaikki jännäilijät :love: @Linnn Hyvä että yksityisellä käynnistä oli hyötyä, ettei tullut sellaista fiilistä että maksoit turhasta :) @Kumiankka1 ja @Bluebelle Mulla on kans älyttömän huono...
  12. Tähtisilmä93

@N93 Tosi kurjaa, hirmuisesti tsemppihaleja! Itse lohdutin siskoa melkein kaksi vuotta, kun hänen kaverinsa saivat jatkuvasti lapsia ja hän ei... :(
  13. Tähtisilmä93

@tilliina MeNaisissa oli testissä ekodödöt!
  14. Tähtisilmä93

Hahha, mäkin innostuin lataamaan noi sovellukset: jos sais tähän kamalaan menkkaviikkoon jotain piristystä :geek:
  15. Tähtisilmä93

Kiitos myötätunnosta kaikki, paransitte oloani :) @Eela- Mulla oli ihan samanlaisia tuntemuksia, mutta vasemmalla puolella, toivotaan että ne oli merkkejä siitä että ens kerralla tärppää ja kiinnittyy kunnolla :love: @Bluebelle Nimenomaan, ei muuta kuin tikkukauppaan :ROFLMAO: @Myrsky10...
  16. Tähtisilmä93

Täällä kp1 eli yk 2 alkoi.. :cry: Ehkä tässä kierrossa kokeilen myös tikuttaa ovista :rolleyes: @Kumiankka1 Ehkä mäkin voin nyt tulevana viikonloppuna ottaa pari lasia viiniä :LOL: @rubikinkuutio Tervetuloa jännäilijöihin (y) Muoks. @Eela- miten sulla kävi?
  17. Tähtisilmä93

@Eela- Ostin sen ihan apteekista, pitäisi olla todella herkkä, jopa 12IU/l :cautious: Ehkä pitäisi ostaa joku toisen merkin edustaja.. :unsure:
  18. Tähtisilmä93

@Eela- Ihan kuin siinä jotain pilkistäisi jopa minun huonolla tietokoneen näytölläni! ON: Tein tänään aamulla (kp 27/28) YesNo:n herkän raskaustestin ja siinä ei kyllä näkynyt edes haamua.. Jotenkin turhauttavaa koska tuntuu että kaikki oireet on tai sitten vain kuvittelen. Vasemmalta puolelta...
  19. Tähtisilmä93

@Suikku1 Onnea hirmuisesti :love: @ToukkaHaave87 Uskoisin, että pistämiseen tottuu pikkuhiljaa, mahtavaa että voitit itsesi sillä saralla. Tiedän töiden puolesta, että piikkikammot voivat olla todella haastavia! Tsemppiä kaikille piinailijoille ja muillekin. Mulla pitäis lauantaina alkaa...
  20. Tähtisilmä93

@Paputoive Ostin nyt sellaisen kirjan kuin Liiku läpi raskauden, siinä oli hyviä vinkkejä miten pystyy aloittamaan liikuntaa ja painonhallintaa raskautta suunniteltaessa ja sen edetessä. :) Itsellä on myös jonkin verran ylimääräistä ja tavoitteena tosiaan olisi ettei paino nousisi sitten...

Yhteistyössä