Hakutulokset

1. Z

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Ihana lukea hyviä uutisia. Itsellä tuli vähän takapakkia, menopur piikitykstet ei toimineet toivotusti vaan siellä oli yksi follikkeli kaapannut vallan. Uusi yritys edessä. Kiva että on tullut uusia palstalaisia lisää.
  2. Z

Luovuttaja löytyi ja pistokset heti seuraavaan kiertoon joka alkaa hetkenä minä hyvänsä. Klinikalla sanottiin että kun menkat alkaa niin soitto klinikalle ja seuraavana päivänä voi aloittaa. Mutta mitäs nyt jos alkaa tänään kun on lauantai? On aivan sellainen tunne. Uskallanko aloittaa ilman...
  3. Z

Olipa hyvä uutinen Putsku, tsemppiä myös muille. Ensimmäinen yritys olisi jo seuraavaan kiertoon. Jos on sopivia luovuttajia, vielä ei ole kuulunut mitään. Ja jos sitten saadaan aikaiseksi käyttökelpoisia munasoluja. Jännitystä riittää. Aika paljon on jossiteltavaa vielä näin alkuvaiheessa.
  4. Z

Olen lueskellut viestejä mutten aiemmin kirjoitellut. Olen 41 ja ensikäynti klinikalla nyt takana, muutaman vuoden olen tässä vitkutellut.. Seuraavaksi psykologille. Olin huolissani että joko on liian myöhäistä yrittääkkään mutta amh ja fsh oli kuulemma vielä tosi hyvät, tänään sain siis...

Yhteistyössä