Hakutulokset

  1. V

    Helmikuun hippuset 2018

    Mut voi myös lisätä listaan :) Viiruli/27 v./1. lapsi/LA 14.2. Voimia ja jaksamista @Claire Elisabeth :( Todella surullinen tilanne.. :cry: Mulla ei oo kauheesti mitään muita oireita kuin poikkeuksellisen voimakasta väsymystä... Tänään oli ekaa kertaa töissä vähän etova olo ruokaa syödessä...
  2. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Paputoive sama se mullakin jatkuvasti mielessä, että onko siellä mitään ja entä jos kehitys loppuu... mutta oon kyllä pikkuisen pystynyt rentoutumaan ja ottamaan optimistisemman asenteen. Keskenmenollekaan kun ei itse mahda juuri mitään. :unsure: Täytyy elää päivä kerrallaan. :) ei mullakaan...
  3. V

    Helmikuun hippuset 2018

    Täällä myös vastikään plussattu ja viivan vahvistumista seurattu. :) Esikoista odotellaan. Nyt menossa rv 4+1. LA olis ystävänpäivänä 14.2. :love: Nyt kaikille onni ja tarrasukat matkaan! :love:
  4. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mikä sulla @Linnn on tilanne kierron suhteen? :) @Jennipä vielä kerran ihanaa ja rentouttavaa reissua! :) Jos se juhannus toisi sen tärpin sitten! (y) Huomasin muuten myös virheen oman ya:n suhteen, eli se on alkanut jo marraskuun puolella 11/16 kun nyt oli yk7. :oops:
  5. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Paputoive on selvästi vahvistunut! :love:
  6. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Paputoive hyvältä näyttää testit! :love: Mun mielestä näyttää vahvistuneen? Mulla ei oo viivat vahvistuneet nähtävästi joka päivä, se on vähän vaihdellut. Jostain syystä musta tuntuu, että viivojen vahvistuminen näkyy mulla paremmin iltapäivällä kuin aamulla? Vaikka pidätysaika lyhyempi... Oon...
  7. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Paputoive mielettömästi onnea munkin puolesta ja paljon tarrasukkia matkaan. Ihanaa kuulla että saitte sen plussan! :love: ja tsemppiä pääsykokeisiin! @Tuimatar tsemppiä tähän kiertoon ja talletteluihin! :) @Myrsky10 tsempit piinailuun! (y) ON: Ajattelin huomenna uskaltautua soittamaan...
  8. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Eela- pahoittelut menkoista. :( Mut onneks kierto ei venynyt pidemmäksi? Josko tämä kierto toisi sen toivotun plussan teille! @voittamaton tsemppiä oviksen metsästykseen! (y)
  9. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Eela- eikä.. :( pahoittelut negasta! inhottavaa jos menkat antaa odotuttaa tuollee... voisko se lyhyt pidätysaika vaikuttaa lopputulemaan? Ja just myöhäisempi ovis? Toivottavasti se plussa tulisi sieltä vielä... tai vähintään menkat tulisi niin pääsisit uuteen yritykseen.
  10. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Eela- ei oo tullut mitään oireita. (n) Paitsi ne menkkakivut, mitkä tulee yleensäkin tässä vaiheessa kiertoa. Melkein toivoisin, että niitä oireita olisi enemmän niin uskoisin tärpin tapahtuneen. :LOL: Mut toivottavasti raskaus etenee silti ja viivat vahvistuvat. :) Mä oon samoilla linjoilla...
  11. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitokset onnitteluista! :love: @Eela- en mäkään uskonut että tästä kierrosta vois tulla tärppi :) Hyvät mahdollisuudet sulla, kun menkatkin on jo myöhässä! Milloin meinasit testata? Ja tein testin tänään, liitän kuvan linkin jos kiinnostaa kurkata. Mun mielestä on hieman vahvistunut...
  12. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Eela- kuulostaa lupaavilta nuo oireet ja se ettei menkat ole vielä alkaneet (y) itelläni on kans ollu normaaliin tapaan menkkakipuja ja se voi ilmeisesti liittyy tärppiin? olo ei oo yhtään erilainen kuin muissa kierroissa. pidän peukkuja sulle ja tietty kaikille muillekin että tästä kierrosta...
  13. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitos, toivotaan että vahvistuu. :love: Tänään normikierron mukaan dpo 10, mutta tosiaan tässä kierrossa en ollut selvillä ovulaatiosta kun ei ollut selkeitä oireita. Menkat alkais normikierron mukaan keskiviikkona ja sekin tietysti pelottaa, että alkio tulisi pois :( Mutta ei kai tässä auta...
  14. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Plus että en tiedä vahvistuuko nuo testien viivat... :unsure:
  15. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Jennipä pahoittelut menkoista. :( kiva kuulla että pääsette reissuun! Nauttikaa lomasta! @voittamaton toivottavasti clomit puree tässä kierrossa! Ja kyllä teidän pitäisi päästä julkiselle puolelle.. inhottaa että odotuttavat vuoden vaikka olisi selkeä syy päästä hoitoihin. Tietenkin toivotaan...
  16. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Pahoittelut @voittamaton menkoista :( toivottavasti clomit tekee tehtävänsä tässä kierrossa! Ja pahoittelut negasta @Jennipä :( jos menkat tulee niin onko odotettavissa piakkoin? @Paputoive toivottavasti testi toisi sen plussan :love: @Myrsky10 tsemppiä piinailuun (y) ON: täällä sitä taas...
  17. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Paputoive toivon todella, että tästä kierrosta tulisi teille plussa.. Olisi kyllä jo teidän vuoro @Tuimatar pahoittelut menkoista :( @Eela- mäkin kerkesin kevään aikana pohtia endometrioosin mahdollisuutta, kun oon aina kärsinyt tosi kovista kuukautiskivuista, joiden vuoksi jouduin aikoinaan...
  18. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Tuimatar pahoittelut negasta. :( Onko kuitenkin vielä mahdollisuus plussaan? Tosin itse sorrun aina siihen, että elättelen toiveita turhankin pitkään :unsure: ja tuohon sun kysymykseen palaten: seuraan pelkästään fyysisiä tuntemuksia eli en mittaa lämpöjä.. Yleensä oviksen aikaan ollut kovaa...
  19. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Hope- Yhden siiderin voi varmasti ottaa stressaamatta. :) @N93 Veit sanat suustani.. Vaikka ei olla kauhean pitkään vielä yritetty, niin jo tässä ajassa on oppinut nöyrtymään, että kaikkia asioita ei voi hallita ja täytyy katsoa, mihin elämä vie.. @Jennipä toivotaan, että kierrot alkaa...
  20. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Kinder_Kitty hurjasti onnea ja tarrasukkia matkaan! :love:

Yhteistyössä