Hakutulokset

  1. N

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @kiuski tsemppiä sinnekkin! ja samalla hui, mä en ole edes osannut ajatella tätä ivf-hoitoa "viimeisenä oljenkortena", nyt alkoi eritavalla jännittää :D Olen ajatellut että sittenhän on vielä mahdollista icsi, alkiodiagnostiikka, donor-munasolut/siittiöt.. mutta ehkä se voikin olla niin, että...
  2. N

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Ihania uutisia Kinder_Kittyltä! Muidenkin kuulumiset luin, mutta nyt kirjoittaessa on tietenkin kaikki kadonnut päästä. Me käytiin "ensikäynnillä" tänään, ja kovasti oli lääkärikin sitä mieltä, että ihan turha ryhtyä enää mihinkään kevyisiin toimenpiteisiin, kun aikaa on mennyt näin kauan ja...
  3. N

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kiire kuulostaa kyllä tosi kurjalta :( Mua itseäni eniten pelottaa se, että kun meillä ei ole mitään syytä tärppäämättömyydelle, niin millä puhdilla julkinen puoli tähän ongelmaan tarttuu - olen kuullut paljon sitä, että ensin ne inseminaatiot, sitten IVF:t/ICSI:t, lääkkeet on aikalailla...
  4. N

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Yksityiselle mennään. Mua jotenkin (ehkä turhaan?) kauhistuttaa julkinen puoli, varsinkin kun olen niin paljon lueskellut eri kokemuksia julkisen toimintatavoista. Mekun tuskin alotetaan millään ovulaation induktiolla tms, kun ovulaatio tapahtuu, reitti on selvä ja siittiöt priimaa, niin...
  5. N

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kiitos tervetulotoivotuksista ja hääonnitteluista! Lauantai oli kyllä todentotta rakkaudentäyteinen onnen päivä :) Ja voi @Kinder_Kitty , minä näen kyllä haalean toisen viivan! Kumpa se nyt tarkottaisi sitä, että talvella pääsisit puhisemaan omaa rakasta ulos :) Muuten täällä oli käyty...
  6. N

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Heippa! Saanko liittyä tänne? Olen pidemmän aikaa jo käynyt lueskelemassa muutamien foorumien vastaavia keskusteluita lähinnä semmosen henkisen vertaistuen ja "et ole yksin"- fiiliksen toivossa, mutta en koskaan ajatellut osallistuvani niihin itse. Nyt kuitenkin tuntuu, että eihän se ota jos...

Yhteistyössä