Hakutulokset

  1. R

    onko muil kokemuksia

    Onko teil kokemuksia siitä kun rakkaan mieli järkkyy, miten selvisitte meil isi ollu 2 viikkoo sairaalassa vointi vaihtelee melkein päivittäin kaipaus hirvee toisen syliin tuntuu niin loputtomalta :( :heart:
  2. R

    äkkiä apua

    Mua rupee ottaa päähän ku ukko vaa haluu hillua pitkin kaupunkii joka toinen päivä ja kaikkein tärkein asia on kalja meil t 2.5 v ja mun pitäs yksin hoitaa likkaa en jaksa
  3. R

    yskä

    kauanko teil muil on kestäny yskä pahimmillaan meijän neiti on yskiny ja rohissu koht 3 viikkoo mitää ei löydy sanotaa vain et virus tauti neidiltä otettiin kyl verikoe müt siel ei löytyny mitään kaikki oli ihan normaalil tasolla tuntuu vaa et se pahimmillaan tuketuu limaan :ashamed:
  4. R

    apua

    Millä saa 2v jäämään yksin sänkyyn nukkumaan ettei tarvis oottaa et se nukahtaa :headwall: :o
  5. R

    pännii

    mua pännii toi mun avo ku se menee miten sitä huvittaa tänäänki vain piti käydä"parilla" töiten jälkeen vaan sen takii ku sitä tressaa kaikki asiat ei haittais et kävis sillon tällön mut kun nyt esim joka perjantai ja kun sanon et viimeset rahat on siinä niin sano vaan et omatpa on rahat ja mun...
  6. R

    Sängyn vaihto

    Minkä ikäisenä olette vaihtaneet lapsenne ns. tavalliseen sänkyyn ja minkälaiseen miten opetitte nukkumaan :heart: onko lapset putoillut kuinka korkea laita
  7. R

    Lapsen puhe

    :o :'( Kuinka paljon teidän 1.7v ikäisillä on sanoja ja kuinka paljon tän ikäsen pitäisi osata puhua, Meil neiti just tän ikänen ainoo sana mikä tulee selvästi on ättä ja sen tajuan mitä se tarkoittaa pitäisikö olla huolissaan? :headwall:
  8. R

    MITÄ TEHDÄ????

    Tytön kummi menee namisiin elokuussa ja medät n tietty kutsuttu mut epäröin et ottaako neiti mukaan vai ei häät on Länsi-Suomes ja tapahtuu vast iltapäiväl ja siihen päälle viel juhla asutaan vantaal ajo tapahtuu viel samana iltana takas ku ei oo mahdolist yöpyä. :$ :o :o :ashamed:
  9. R

    puhe

    Kuinka paljon teidän 1,4v puhunut tai siis montako sanaa heiltä on tullut ja kuinka selvästi meil joskus tulee vahingossa ättä mutta ei muuta tarviiko olla huolissaan :ashamed: :/
  10. R

    montako askelta

    montako askelta teidän taaperot ovat ottaneet kun opettelivat kävelemään ilman tukea tai montako metriä jaksoi kävellä meil neiti 1.4v kävelee 20 askelta parhaillaan. :) :laugh: oppi ajallaan ilman kenkiä sisällä :whistle:
  11. R

    kävely

    Ajattelin teidän kaikkien kanssa mulle tärkeen asian meidän neiti 1v3kk4pv otti ensimmäiset askeleensa ilman tukea :laugh: :D :wave: =) :saint:
  12. R

    Seiskakutoset

    vm-76 vantaa
  13. R

    minkä ikäinen

    teijän taaperot on ensimmäisen kerran laittanu ruokaa lusikal ite suuhun meil se kävi eilen mut enemmän menee latialle. ja pureskelee lusikkaa onneks muovia. :laugh: :saint: onks hyvä merkki kun tyttö päästää irti pöydän reunasta ja seisoo n.5 s paikal ja sit pyllähtää ja eilen se nousi...
  14. R

    tutti

    miten pesette ja putsaatte tutit myös pullojen :o Mites sairastelun jälkeen ja sen aikana :o <br><br>
  15. R

    nokkamukista

    miten ja minkä ikäsenä teil on päädytty nokkamukiin meillä on hankálaa kun ei millään juo mukista heittää lattialle ja purskuttaa maidon pois suusta minkälainen nokka mukis olis hyvä miten saa likan juomaan mukista ikää 1v2kk :ashamed: :o
  16. R

    nopea vastaus kiitos

    Mikä on keskimäärin 1 v normaalilämpö voiko korkeakin likal just mittasin 37,4 leikkiny jonkun aikaa voiko mennä ulos viimeviikon lopulla oli kuumeessa pari päivää mikä on raja ette menis ulos :ashamed: :o
  17. R

    Minä,minä

    Mites muilla meil tyttö 1v2kk1pv :whistle: kun se katsoo peilistä,valokuvista ja tietsikan näytönsäästäjää ja näkee itsensä niin alkaa kauhee hyppiminen ja huutaminen ja nauraminen onko tyttö ns. itserakas hyvässä mielessä kokemuksia :laugh: :heart: :hug: :wave:
  18. R

    pää pyörii

    Onko teil kokemusta taaperon pään pyörittelystä, meil tyttö 1v2kk pyörittää päätä näkö normaali tutkittu pienen tapaturman jälkeen silmälääkäril kaikki oli silloin ok tytsy oli tulloin 10kk :ashamed: :o hän on tehnyt sitä ENNEN tota lääkäris käyntiä<br><br>
  19. R

    Tapaninpäivä 2005

    Onko muita jotka olivat tuonapäivnä naistenklinikalla synnyttämässä Meidän neiti päätti tulla 3 viikoa etu ajassa kokoa oli 3kg 55g 48cm mul synnytys kesti n.7.5h ja ponnitusvaihe kesti 15min muuten oli helppoa mut jouduin olemaan ilman avomiestäni kun hänet "ajettiin pois " koska voi kuulemma...
  20. R

    apua

    Oletteko olleet ulkona kun on ollut keukoputkentulehdus meil täl hetkel ja lääkitys päällä vai pitääkö täs olla koko aika sisällä johan tääl tulee mökkihöperöksi. Kuumetta ei ainakaan tällä hetkellä onneksi :snotty: :'(

Yhteistyössä